vil de små have mme når man ammer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

Mother-love

hej tøser. ( fylder lidt meget i debatten idag sorry hihihihi)

ville høre om de små vil have mme når man ammer. det er fordi at jeg nok kun kommer til at amme en 2-3 måneder alt afhænig af hvordan jeg har det med nakken. jeg har fået piskesmæld og har ikke været istand til at få noget som helst smertestillende så hvis dette skal være aktuelt er jeg jo nødtil at stoppe amningen på et tidspunkt. men jeg spørger fordi at hvis kæresten og jeg nu skal noget i et par timer og den bette skal passes. så ville de jo være rart at vide om jeg skal ud og købe en brystpumpe eller man bare kan lave en flaske med mme.? da jeg synes at det er ret spild af penge at købe en brystpumpe for et par måneder. og man ikke ved med garanti om man kommer til at bruge den.

håber i forstod de jeg skrev. da det åbenbart er ret svært for mig at forklare hihihihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

2babygirls

michelledam skriver:

ville høre om de små vil have mme når man ammer. det er fordi at jeg nok kun kommer til at amme en 2-3 måneder alt afhænig af hvordan jeg har det med nakken. jeg har fået piskesmæld og har ikke været istand til at få noget som helst smertestillende så hvis dette skal være aktuelt er jeg jo nødtil at stoppe amningen på et tidspunkt. men jeg spørger fordi at hvis kæresten og jeg nu skal noget i et par timer og den bette skal passes. så ville de jo være rart at vide om jeg skal ud og købe en brystpumpe eller man bare kan lave en flaske med mme.? da jeg synes at det er ret spild af penge at købe en brystpumpe for et par måneder. og man ikke ved med garanti om man kommer til at bruge den.

håber i forstod de jeg skrev. da det åbenbart er ret svært for mig at forklare hihihihi

Det finder du først ud af når den lille skal prøve det. Madeleine ville godt tage flasken med kamillete da hun har helt "ny", men da jeg så prøvede igen da hun næsten var 4 mdr ville hun ikke, så prøvede med en tsk sukker i, og så drak hun det, og efter 3 flasker droppede jeg sukkeret.

Det er jo heller ikke sikkert at du kan malke nok ud, og så der det nok bedre at leje en ved babysam eller et andet sted

Anmeld

21. februar 2011

Bryndis

michelledam skriver:

Det vil min dreng gerne. Hvis jeg har skulle noget så har han bare fået flaske og det har han glædeligt taget imod. Han vil dog helst have bryst men det er jo klart hvis de er vant til det
Det er da noget øv med det piskesmæld

Anmeld

21. februar 2011

Mother-love

Tina&Martin skriver:

Det finder du først ud af når den lille skal prøve det. Madeleine ville godt tage flasken med kamillete da hun har helt "ny", men da jeg så prøvede igen da hun næsten var 4 mdr ville hun ikke, så prøvede med en tsk sukker i, og så drak hun det, og efter 3 flasker droppede jeg sukkeret.

Det er jo heller ikke sikkert at du kan malke nok ud, og så der det nok bedre at leje en ved babysam eller et andet sted

okay ja så er det jo ikke nemt at finde ud af nu hihihi...

Anmeld

21. februar 2011

Mother-love

Bryndis skriver:

Det vil min dreng gerne. Hvis jeg har skulle noget så har han bare fået flaske og det har han glædeligt taget imod. Han vil dog helst have bryst men det er jo klart hvis de er vant til det
Det er da noget øv med det piskesmæld

okay jeg krydser fingre for at hun ville have mme.

og ja jeg fik det en uge før jeg vidste jeg var gravid så ser meget frem til at få noget smertestillende. og til at kunne få lov til at fungere "normalt" og gå en hel dag uden smerter...

Anmeld

21. februar 2011

Bryndis

michelledam skriver:

okay jeg krydser fingre for at hun ville have mme.

og ja jeg fik det en uge før jeg vidste jeg var gravid så ser meget frem til at få noget smertestillende. og til at kunne få lov til at fungere "normalt" og gå en hel dag uden smerter...

Hold da op. Kan godt forstå at du glæder dig til at kunne få smertestillende

Anmeld

21. februar 2011

misspippi

Man kan også købe brystpumper som ikke er så dyre, som skal bruges med håndkraft. Min har virket glimrende.

Nogle børn kan ikke finde ud af at få bryst og flaske. Andre er ligeglade.

Det er meget individuelt fra barn til barn.

Det er nok bedst at vente med nogle invisteringer før du ved hvordan det går med amningen og hvordan dit barn reagere på mme.

Træls med piskesmæld. Det må da være hårdt at gå med uden at kunne få noget for det. Føler med dig.

Anmeld

21. februar 2011

Majbriteriksen

Begge mine sønne ville gerne, men en fra mødregruppens barn ville på ingen måde-tror det eneste man kan er at prøve og går den så går den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.