Så har jeg mærket den lille for første gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

heisamig

IHHH jeg mærkede liv for første gang i forgårs. Hvor var det fantastisk. Vi lå og skulle sove, min kæreste og jeg, og vi ville se om vi mon ikke snart kunne mærke noget (var godt nok kun 18+2, meeen det kunne jo være). Så min kæreste lå med hænderne på min mave og vi lå helt stille. Og efter noget tid - hov... sig mig engang... var det? Arrh det var det nok ikke... Hov... ej, det må sguda være... hov.. ihhh det var helt tydeligt den lille som lavede ballade og sparkede ud til os og sagde "heeei her er jeg". DET VAR FANTASTISK... jeg begyndte bare at tude. Kunne slet ikke klare det. Tænk at der faktisk ER noget derinde og at det også er levende. Og da vi så først havde fundet ud af, hvordan det føledes var der bare party derinde og den rodede rundt og vendte og drejede sig (vel) og øvede benmuller, så vi kunne mærke den igen og igen. Det var vildt dejligt! Og også rigtig dejligt, at vi mærkede den samtidig min kæreste og jeg. Det tror jeg han var ganske godt tilfreds med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

NinaE

Det lyder som en rigtig dejlig oplevelse!! Glæder mig til det bliver min tur

Anmeld

24. februar 2011

Philla

IIIIiiiiiiiiiih en fantastisk oplevelse  

Anmeld

24. februar 2011

quindelist

heisamig skriver:

IHHH jeg mærkede liv for første gang i forgårs. Hvor var det fantastisk. Vi lå og skulle sove, min kæreste og jeg, og vi ville se om vi mon ikke snart kunne mærke noget (var godt nok kun 18+2, meeen det kunne jo være). Så min kæreste lå med hænderne på min mave og vi lå helt stille. Og efter noget tid - hov... sig mig engang... var det? Arrh det var det nok ikke... Hov... ej, det må sguda være... hov.. ihhh det var helt tydeligt den lille som lavede ballade og sparkede ud til os og sagde "heeei her er jeg". DET VAR FANTASTISK... jeg begyndte bare at tude. Kunne slet ikke klare det. Tænk at der faktisk ER noget derinde og at det også er levende. Og da vi så først havde fundet ud af, hvordan det føledes var der bare party derinde og den rodede rundt og vendte og drejede sig (vel) og øvede benmuller, så vi kunne mærke den igen og igen. Det var vildt dejligt! Og også rigtig dejligt, at vi mærkede den samtidig min kæreste og jeg. Det tror jeg han var ganske godt tilfreds med

Der mangler en "tude på den gode måde" smiley *smiler*

Ihhh hvor er det stort, sidder her og er helt rørt på dine vegne, og så glæder jeg mig sindssygt til det er min tur til at mærke spunken sparke.... -"desværre" er jeg i lidt vel god stand så jeg har ladet mig fortælle at jeg skal vogte mig med tålmodighed

Anmeld

24. februar 2011

heisamig

Hvor er I søde! Det er heeelt rigtigt - sådan en smiley mangler der virkelig... Du skal glæde dig såååå meget. Det er virkelig en helt speciel oplevelse og jeg har lige siden mærket den lille hver dag.  Først kun om aftenen da jeg lå helt stille og mærkede efter. Men idag og igår har jeg mærket den mange gange i løbet af dagen helt tydeligt. Og jeg er altså kun 19+0 idag. SÅ der er håb forude - jeg havde selv forberedt mig på tidligst at kunne mærke den når jeg var 20+0. Såååh... hvis man bare er forberedt på at være tålmodig som du siger, så bliver man også bare så positivt overrasket når det endelig sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.