Kronisk ondt i ryggen !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.657 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

Koen.

hej piger

Jeg havde ellers træffet det valg at bæredimser ikke var mig efter jeg indvisterede i en manduca. den blev solgt da jeg aldrig brugte den

MEN nu er lærke 10 mdr og vejer ca 9 kg og jeg har bare altid ondt i ryggen for hun vil ALTID bæres pt og kloge mig tager hende på hoften og svajer bagover i ryggen så efter kort tid har jeg ondt

Så hvilken bæredims ville passe til os Manducaen er udelukket den føles for voldsom til min lille krop og babybjørn er heller ikke mig !

Det skal være let at finde ud af !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Koen.

21. februar 2011

Lou87

Det er skisme tungt.. ja!!
Jeg går og afventer opringing om hvornår de har fået min kænguru ring slynge hjem..
Sådan en MÅ jeg eje efter jeg prøvede den i butikken.

Barnet kan jo sættes ude på siden / hoften ligesom når man går og bærer på dem.. skide smart!

Glæder mig til og få min ihvertfald..

Anmeld

21. februar 2011

Koen.

Lou87 skriver:

Det er skisme tungt.. ja!!
Jeg går og afventer opringing om hvornår de har fået min kænguru ring slynge hjem..
Sådan en MÅ jeg eje efter jeg prøvede den i butikken.

Barnet kan jo sættes ude på siden / hoften ligesom når man går og bærer på dem.. skide smart!

Glæder mig til og få min ihvertfald..

ja, nogen gange er jeg glad for at have et "let" lille pus, men de bliver altså tunge i længden!

Lydér vildt smart at de kan komme ud på siden, vil prøve og google navnet

Anmeld

21. februar 2011

Lou87

lillespurv20 skriver:

ja, nogen gange er jeg glad for at have et "let" lille pus, men de bliver altså tunge i længden!

Lydér vildt smart at de kan komme ud på siden, vil prøve og google navnet

Ja tunge er ikke ordet...!
Min pige vejede ellers kun 2650 og følger din egen lille kurve, men syntes da bestemt de 7,5 kg hun ca vejer nu er MEGET.. også nu hvor de skal over i den større autostol og man ikk altid gider tage en vogn for at handle små ting.. Ja så kan den der ringslynge ligge i pusletasken, den fylder ikk vildt meget nemlig!

Og jeg tror når først man lærer og bruge den at så er den nem!

Men ja det er rigtig smart, for så kan man have dem på siden som de plejer og man selv har frie hænder...
man kan også sætte dem lige på maven som i en bæresele.. og de kan rent faktisk også LIGGE ned i den! Hvilket jeg helt sikkert også skal lære (nu prøvede jeg den kun på siden i butikken) for når min datter er små syg er hun også pjevset.. så der får jeg ikke lavet meget.. men hvis hun til gengæld kan ligge/hænge på min mave og sove så det jo fint!

Endnu et PLUS er også at i forhold til alm bæreseler der er meget smalle i lår osv, så kan de meget nemmere ha overtøj på i denne.. jeg prøvede hvor hun havde en heldragt på og det hele ku jo sagtens være der.

Uhh ka snart ikk vente med og få den - glæder mig

Anmeld

21. februar 2011

Koen.

Lou87 skriver:

Ja tunge er ikke ordet...!
Min pige vejede ellers kun 2650 og følger din egen lille kurve, men syntes da bestemt de 7,5 kg hun ca vejer nu er MEGET.. også nu hvor de skal over i den større autostol og man ikk altid gider tage en vogn for at handle små ting.. Ja så kan den der ringslynge ligge i pusletasken, den fylder ikk vildt meget nemlig!

Og jeg tror når først man lærer og bruge den at så er den nem!

Men ja det er rigtig smart, for så kan man have dem på siden som de plejer og man selv har frie hænder...
man kan også sætte dem lige på maven som i en bæresele.. og de kan rent faktisk også LIGGE ned i den! Hvilket jeg helt sikkert også skal lære (nu prøvede jeg den kun på siden i butikken) for når min datter er små syg er hun også pjevset.. så der får jeg ikke lavet meget.. men hvis hun til gengæld kan ligge/hænge på min mave og sove så det jo fint!

Endnu et PLUS er også at i forhold til alm bæreseler der er meget smalle i lår osv, så kan de meget nemmere ha overtøj på i denne.. jeg prøvede hvor hun havde en heldragt på og det hele ku jo sagtens være der.

Uhh ka snart ikk vente med og få den - glæder mig

har lige luret lidt på den og JA den lyder bare SMART Jeg skal vidst have fundet en butik der føre den så jeg kan prøve en

Anmeld

21. februar 2011

Lou87

lillespurv20 skriver:

har lige luret lidt på den og JA den lyder bare SMART Jeg skal vidst have fundet en butik der føre den så jeg kan prøve en

Det er en god ide li og prøve ja..
Prøvede min i slagelse (nu fik jeg ikk li set hvor du var fra..?)
men du kan søge på deres side hvor nærmeste forhandler er.

Mumto3 herinde er slyngvejleder, hun har lovet gerne og vil hjælpe mig hvis jeg stadig er i tvivl når jeg får den

Anmeld

21. februar 2011

Koen.

Lou87 skriver:

Det er en god ide li og prøve ja..
Prøvede min i slagelse (nu fik jeg ikk li set hvor du var fra..?)
men du kan søge på deres side hvor nærmeste forhandler er.

Mumto3 herinde er slyngvejleder, hun har lovet gerne og vil hjælpe mig hvis jeg stadig er i tvivl når jeg får den

Super Er fra Esbjerg, men der må findes en i nærheden

Anmeld

21. februar 2011

Lou87

lillespurv20 skriver:

Super Er fra Esbjerg, men der må findes en i nærheden

Ja mon ikke ?
Pudsigt, der bor noget af min familie vidst

Du kender ik nogen med efternavnet eskebjerg vel ?

Anmeld

21. februar 2011

Koen.

Lou87 skriver:

Ja mon ikke ?
Pudsigt, der bor noget af min familie vidst

Du kender ik nogen med efternavnet eskebjerg vel ?

Ikke sådan lige, er tilflytter så kender ikke så mange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.