1 IUI 2.scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

malenemusen

Uhh jeg er nervøs, jeg skal til min 2 scanning i denne cyklus for at tjekke mine æg.

I fredags havde jeg tre æg i højre og fire æg i venstre side, ingen af dem var størrer end andre, så de blev lidt bekymret for om alle 7 æg evt ville blive frigivet ved ægløsning.

Så idag får jeg at vide hvordan det ser ud - SHIT jeg er nervøs. Jeg føler mig helt syg fordi jeg er så nervøs , og endnu værrer er at manden IKKE kunne få fri idag, så jeg skal afsted helt selv, suk...

Jeg håber bare sådan at der kun er to eller tre rigtig fine æg klar til ægløsning, så jeg kan blive insimineret imorgen eller onsdag.

Please kryds fingre for mig idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

malenemusen

2 store flotte æg ligger klar, så den står på Otrivelle i aften, og insiminering onsdag....... JUHUUU......

Anmeld

21. februar 2011

Kruse90

Krydser for jer

Håber det kommer til at hå godt, og at der bliver en lille bebs ud af det

Anmeld

21. februar 2011

malenemusen

Kruse90 skriver:

Krydser for jer

Håber det kommer til at hå godt, og at der bliver en lille bebs ud af det

Tak   Jeg håber også bare at den er der i første hug

Anmeld

21. februar 2011

Chewy

Det lyder rigtig lovende Rigtig meget held og lykke med det - jeg krydser  for jer Husk nu at det ikke skader at sexe lidt selv også

Anmeld

21. februar 2011

nielsen80

for at det lykkes for jer i denne omgang. Og fedt med de to æg, så blev de andre 4 ikke til noget alligevel hva...

Anmeld

21. februar 2011

malenemusen

nielsen80 skriver:

for at det lykkes for jer i denne omgang. Og fedt med de to æg, så blev de andre 4 ikke til noget alligevel hva...

Nej heldigvis blev de andre fem ikke til noget - jeg blev simpelthen så lettet da lægen hun sagde der var to rigtig fine æg- Pyhaaa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.