Madital.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

Kloster

Hej.

Nogen der bruger madital.dk

Jeg har prøvet nogle gange, men det virker så uoverskueligt. Har før brugt madlog.dk men det er jo en betalingsside. Hvor madital.dk er gratis.

Nogen der ved om man nogensinde bliver vandt til det uoverskuelige i madital?? Og hvad man fx gør, når maden ikke findes i deres tabeller. Fx ymerdrys...

VH Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

..

Jeg har luret lidt på madital.dk men syntes at madlog.dk er meget nemmere og det er da næsten gratis - 99 kr for 10 uger

Anmeld

21. februar 2011

TinaPina

Madital kræver lidt tid, det er rigtigt, men det er kun til man er ordentlig inde i det. Jeg er selv rigtig glad for siden.

Hvis din fødevare ikke er der, kan du selv oprette den med de oplysninger der står i varedeklerationen.

Jeg kender ikke madlog, men madital har i hvert fald hjulpet mig til at vægttab

Held og lykke

Anmeld

21. februar 2011

Kloster

Macrolf skriver:

Jeg har luret lidt på madital.dk men syntes at madlog.dk er meget nemmere og det er da næsten gratis - 99 kr for 10 uger

Ja madlog er mere overskuelig, men koster penge. Har prøvet madlog to gange og har ikke kunnet holde fast ved det. Så nu vil jeg prøve noget andet. Hvis jeg ikke kan holde fast ved det, er der ingen penge spildt

Anmeld

21. februar 2011

Kloster

TinaPina skriver:

Madital kræver lidt tid, det er rigtigt, men det er kun til man er ordentlig inde i det. Jeg er selv rigtig glad for siden.

Hvis din fødevare ikke er der, kan du selv oprette den med de oplysninger der står i varedeklerationen.

Jeg kender ikke madlog, men madital har i hvert fald hjulpet mig til at vægttab

Held og lykke

Tak for det. Men har smidt posen ud på mit ymerdrys. Jeg kommer meget i bøtter. Men nu skal jeg lige tænke over det til næste gang.

Anmeld

21. februar 2011

AnneBJ

Jeg har prøvet madital af to omgange, netop for at se om jeg havde gavn af "systemet" inden jeg ville give penge for det hos madlog. 

det varede 2 dage, så gav jeg op - begge gange. Jeg blev frustreret over manglende varer og andre småting på siden der irriterede mig (jeg kan ikke huske dem)

Når jeg skal smide kg. efter fødslen vil jeg prøve madlog... 

Anmeld

21. februar 2011

ivfmarie

he he.. Jeg har lige prøvet - det var jo gratis

Men det bliver vist ikke lige mig - det tog mig aaalt for lang tid at indtaste dagens mad.. Tid jeg faktisk hellere ville bruge på motion, eller anden fysisk aktivitet. Så det bliver nok ikke et varigt bekendtskab.

Det kunne nu ellers være rart at se sort på hvidt hvor mange kalorier der ryger ind på en dag.

Marie

Anmeld

21. februar 2011

..

ivfmarie skriver:

he he.. Jeg har lige prøvet - det var jo gratis

Men det bliver vist ikke lige mig - det tog mig aaalt for lang tid at indtaste dagens mad.. Tid jeg faktisk hellere ville bruge på motion, eller anden fysisk aktivitet. Så det bliver nok ikke et varigt bekendtskab.

Det kunne nu ellers være rart at se sort på hvidt hvor mange kalorier der ryger ind på en dag.

Marie

Marie, så prøv at tjek madlog - det er super nemt

Anmeld

21. februar 2011

Astrid P

Jeg vil også gerne lige slå et slag for Madlog, det er virkelig et genialt redskab! Og jeg synes bestemt det er de 99 kr værd for 10 uger...

Det afgørende er vel om du er motiveret?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.