Tror navnet er på plads nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

Marco2

Så er vi vist ved at have styr på navnet, og det blev slet ikke lige det vi havde regnet med. Havde jo til sidst 7 navne på listen som vi gik og "smagte" på. Men dem som jeg troede vi ville ende op med til sidste føltes ikke helt rigtigt. Når vi snakkede med hende og forestillede os at hun hed det navn vi "testede" føltes det ikke rigtigt. De navne jeg havde som "finaledeltagere" var rigtig smukke, internationale og passede godt til Emily  for det var jo lidt de "regler" vi havde sat op for et navn.

Men til sidste var det mavefornemmelsen og hvordan hun virker og ser ud der blev bestemmende for valget og vi er nu ret sikre på at hun er en SMILLA 

Troede ellers længe at det blev Julia som vist efterhånden var blevet min favorit, men her i weekenden "kom det til os" og mavefornemmelsen for SMILLA føles rigtig.

Så vi er 98% sikre på at hun skal hedde SMILLA.

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

piadas

Marco2 skriver:

Så er vi vist ved at have styr på navnet, og det blev slet ikke lige det vi havde regnet med. Havde jo til sidst 7 navne på listen som vi gik og "smagte" på. Men dem som jeg troede vi ville ende op med til sidste føltes ikke helt rigtigt. Når vi snakkede med hende og forestillede os at hun hed det navn vi "testede" føltes det ikke rigtigt. De navne jeg havde som "finaledeltagere" var rigtig smukke, internationale og passede godt til Emily  for det var jo lidt de "regler" vi havde sat op for et navn.

Men til sidste var det mavefornemmelsen og hvordan hun virker og ser ud der blev bestemmende for valget og vi er nu ret sikre på at hun er en SMILLA 

Troede ellers længe at det blev Julia som vist efterhånden var blevet min favorit, men her i weekenden "kom det til os" og mavefornemmelsen for SMILLA føles rigtig.

Så vi er 98% sikre på at hun skal hedde SMILLA.

AG

Dejligt at få sat navn på det lille vidunder!

Smilla er rigtig sødt, og når jeg lige hører det, tænker jeg glad og positiv, hvis man skal sætte nogle tillægsord på navnet!

Anmeld

21. februar 2011

Maria-s

Smilla  Et dejligt positivt navn

Anmeld

21. februar 2011

DK

Hvor fint!!!

Stort tillykke med navnet!!!

Anmeld

21. februar 2011

Angelspot

Dejligt for jer at have fundet et navn som bare passer rigtig godt til hende Når mavefornemmelsen er så god, så kan det kun være rigtig

Anmeld

21. februar 2011

AnneBJ

Jeg nåede lgie at læse indlægget på vej ud af døren i morges, men havde ikke tid at kommentere.

Det er et skønt navn, og så passer så fint sammen med Emily, og ikke mindst til Jeres smukke lille pige! 

Tillykke med valget!

Anmeld

21. februar 2011

Kit

Smukt navn.

Dejligt at det næsten (98%) er på plads

Anmeld

21. februar 2011

CA

Dejligt at få navnet på plads(sådan næsten)

Smilla er sødt. Det lyder som en frisk, sød og livlig pige - efter min mening Og så passer det rigtig godt til Emily!

Anmeld

21. februar 2011

Lene76

Smilla og Emily passer super fint sammen

Og sikke en lettelse at i nu har navnet sådan næsten på plads.... hehe (98% hehe )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.