stokke sovepose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.369 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. februar 2008

Sille

Vi fik i dåbsgave sådan en slags sovepose fra stokke... det er sådan en pose man tager på-agtigt.. men uden ærmer i.. så det ligner en kjole-ting der er lukket for neden... nå.. men......
Kender nogen denne????
Freja sparker sin voksi-pose af når hun skal ligge i barnevognen.. og det er jeg liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidt(læs: MEGET) træt af..
Tænkte om jeg ku putte hende i den der sovepose fra stokke af.. men er i tvivl om den er varm nok...
Er den beregnet til t sove i????????? Og skal hun ha flyverdragt indenunder??
Lidt rodet.. men håber i forstod..
-sille- nu med freja der rejser sig helt op.... aghr.. stopper den pige ik snart den udvikling lidt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2008

ivfmarie

jeg aner intet om nævnte pose. Men nu vil jeg sgu snart se nogen billeder at dit lille vidunder!? Kommer der ikke nogen ind her? Jeg vil såååå gerne se lille Freja.

Knus fra Marie

Anmeld

21. februar 2008

Sille

haha.... tjo hvis jeg kan finde ud af det.. prøver li..

Anmeld

21. februar 2008

Muffinmus

Jeg har en Gaia og ko sovepose til William som han bruger indendørsfordi dynen også ryger af. Den er drøn god:)
Men har virkelig aldrig hørt om et barn der kan sparke en voksipose af....så har du den da slet ikke lukket eller hvad?? Eller kan de da på ingen måde sprke sig ud af dem. De kan jo ikke engang bøje benene for godt derinde:)

Anmeld

21. februar 2008

Sille

Nåhh.. inden dørs... okay..

Jo jo.. freja sparker den inderste dyne ned i voksien og nærmest åbner de to der blir lukket sammen.. hun kan også kun fordi hun er så hidsig..>(

Temperamentfuld ung dame.. gruer for teenageårene.. 8(

Anmeld

21. februar 2008

Loggidut

sille nu har jeg kun en sleebi, men marie viste mig noget med at køre snorene igennem den inderste pose....så kan den slet ikke sparkes ud...knus fra sloggi...som ikke ved om voksien kan det samme:'(

Anmeld

21. februar 2008

ka li ja

aj jeg vil nu også sige, at jeg troede ikke at en slee bee kunne sparkes af... men jo jo, eller i et vist omfang!!! arthur får armende ud i huller og sprækker. dog ikke benene endnu da vi også binder snorene igennem de dimser der er sat på.

fes den overhovedet ind... hmm
nå men aner da heller ik omdet ku bruges til noget

tror hellere jeg må lokke manden med i skuret;)

Anmeld

21. februar 2008

Sille

Det er ikke en rigtig voksi jeg har.. men den fra føtex.. ved ik hva den hedder så kaldte den bare voksi. så ved alle da hva vi snakker om...

Men vil da kigge om der er sådan nogle huller til snorene....

Anmeld

21. februar 2008

ka li ja

på den sleebee er der på det stykke der lægges op på maven, er der så man kan putte snorene igennem, og derefter skal sidrne vippes over og lukkes

Anmeld

21. februar 2008

ka li ja

ps min er fra bilka

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.