Ruller fra ryg til mave 3½ månede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.106 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

pussepige

Ja som overskriften lyder så ruller min mindste dreng fra ryg til mave allerede.. Jeg synes det er ekstrem tidlig.. Og nu tænker jeg jo så hva så hvis han gør det om natten og han så ikke gir lyd fra sig altså blir irreteret over at ligge sådan. Sker der noget ved det?? Altså han kan jo ikke vende sig om igen..

Synes bare ikke mine 3 andre unger har kunne vende sig så tidlig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

nvm

Ja som overskriften lyder så ruller min mindste dreng fra ryg til mave allerede.. Jeg synes det er ekstrem tidlig.. Og nu tænker jeg jo så hva så hvis han gør det om natten og han så ikke gir lyd fra sig altså blir irreteret over at ligge sådan. Sker der noget ved det?? Altså han kan jo ikke vende sig om igen..

min datter gjorde det lige omkring inden hun blev 3 mdr, måde fra mave til ryg og ryg til mave. troede bare det var et tilfælde. men sørme nej, hun blir ved

synes det meget tidligt

Anmeld

20. februar 2011

pussepige

nvm skriver:

jep min datter gjorde det lige omkring inden hun blev 3 mdr, måde fra mave til ryg og ryg til mave. troede bare det var et tilfælde. men sørme nej, hun blir ved

synes det meget tidligt

Ja det synes jeg også.. Jeg ville filme det forleden dag men hvergang jeg havde vendt ham på ryggen og skulle lidt væk for at filme var han allerede omme på maven igen...

Anmeld

20. februar 2011

nvm

pussepige skriver:

Ja det synes jeg også.. Jeg ville filme det forleden dag men hvergang jeg havde vendt ham på ryggen og skulle lidt væk for at filme var han allerede omme på maven igen...

det utroligt, fordi jeg mener da helt bestemt det kommer meget senere

men det da bare nogen dygtige små bisser vi har os

Anmeld

20. februar 2011

Benjamins'mor

pussepige skriver:

Sover han i lift, vugge eller baby tremmeseng?

Anmeld

20. februar 2011

pussepige

nvm skriver:

det utroligt, fordi jeg mener da helt bestemt det kommer meget senere

men det da bare nogen dygtige små bisser vi har os

Ja dem kan vi godt være stolte af... Men så er det man tænker hvornår begynder de så at kravle og gå...

Anmeld

20. februar 2011

pussepige

benjamins'mor skriver:

Sover han i lift, vugge eller baby tremmeseng?

Han sover i tremmeseng.. Og han ligger også nogen gange på tværs i den sådan helt i spænd... Han er meget livlig

Anmeld

20. februar 2011

nvm

pussepige skriver:

Ja dem kan vi godt være stolte af... Men så er det man tænker hvornår begynder de så at kravle og gå...

håber ikke det går for stærkt med de andre ting, for tiden flyver i forvejen af sted, og hun må ikke blive for hurtig stor 

Anmeld

20. februar 2011

pussepige

nvm skriver:

håber ikke det går for stærkt med de andre ting, for tiden flyver i forvejen af sted, og hun må ikke blive for hurtig stor 

Kunne ikke være mere enig..

Anmeld

20. februar 2011

Benjamins'mor

pussepige skriver:

Han sover i tremmeseng.. Og han ligger også nogen gange på tværs i den sådan helt i spænd... Han er meget livlig

Hehe okay. Min søn bliver 2 mdr. på torsdag. Han sover stadig i lift, han vil vildt gerne ligge i tremmesengen for han elsker den store plads. Men han kan bare ikke finde ud af det. Godtnok kan han ikke rulle om på maven, men han kan fra siden til ryggen til den anden side. Og så kan han møve sig rundt også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.