tøj til drenge/også Neutrale farver 56-62 sælges billigt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.090 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

Lillefe

hej med jer! her er der et par pakker med tøj som sælges som de er på billederne!!..

Billede 1 er str. 56: der er følgende 7 bodyer, 3 heldragter (to med fødder) et par strømpe bukser og et par bukser.

Billede 2 str 62: Består af 18 bodyer, 7 bluser, et par smæk bukser, et par pludder bukser, og en heldragt med fødder.

Billede 3 str 56: H&M gul sæt

Billede 4 (plus ekstrastr. 56: H&M sæt (med skrift daddys little hero) 

Billede 5-6 str. 50-56: hjemmesyede velour buks mørkeblå, Ej sikke lej bluse (er lidt stor i det men er str. 50)

Billede 7 str. 56:  H&M sæt Peter plys

Billede 8 str. 56: name it hætte bluse

Billede 9 str. 56: heldragt med fødder med mus på fra H&M

Billede 10 str. 62: Mads og Mette sæt med stjerner

Billede 11 str 62: Katvig heldragt med æbler

Billede 12 str. 62: Kappa joggingsæt

Billede 13 str. 3-6 mån:krutter smækbuks

Billede 14 str. 62: Lego sæt med øjne

Billede 15: super søde futter brugt lidt trænger dog til en vask er lille ca. en str 15 højest vil jeg tro mærket belino

Billede 16-17 str. 62: smart jakkesæt kun brugt 2 gange (h&m)

Billede 18-19: en nusse bamse! koster 79,95! helt ny! han har alle´de to andre! og fik denne her i søndags! :/

Byd byd byd.. Vil meget gerne sælge så meget så muligt sammen!! hvert billede sælges IKKE hver for sig..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

morethanperfect

Perl skriver:

hej med jer! her er der et par pakker med tøj som sælges som de er på billederne!!..

Billede 1 er str. 56: der er følgende 7 bodyer, 3 heldragter (to med fødder) et par strømpe bukser og et par bukser.

Billede 2 str 62: Består af 18 bodyer, 7 bluser, et par smæk bukser, et par pludder bukser, og en heldragt med fødder.

Billede 3 str 56: H&M gul sæt

Billede 4+5 (plus ekstrastr. 56: H&M sæt (med skrift daddys little hero) 

Billede 6 str. 50-56: hjemmesyede velour buks mørkeblå, Ej sikke lej bluse (er lidt stor i det men er str. 50)

Billede 7 str. 56:  H&M sæt Peter plys

Billede 8 str. 56: name it hætte bluse

Billede 9 str. 56: heldragt med fødder med mus på fra H&M

Billede 10 str. 62: Mads og Mette sæt med stjerner

Billede 11 str 62: Katvig heldragt med æbler

Billede 12 str. 62: Kappa joggingsæt

Billede 13 str. 3-6 mån:krutter smækbuks

Billede 14 str. 62: Lego sæt med øjne

Billede 15: super søde futter brugt lidt trænger dog til en vask er lille ca. en str 15 højest vil jeg tro mærket belino

Billede 16-17 str. 62: smart jakkesæt kun brugt 2 gange (h&m)

Billede 18-19: en nusse bamse! koster 79,95! helt ny! han har alle´de to andre! og fik denne her i søndags! :/

Byd byd byd.. Vil meget gerne sælge så meget så muligt sammen!! hvert billede sælges IKKE hver for sig..

Altså

Anmeld

20. februar 2011

Moar2011

hvor er billederne :p

Anmeld

20. februar 2011

Lillefe

Babyklar skriver:

hvor er billederne :p

nu med billeder den lavede fejl æv æv!!

Anmeld

20. februar 2011

Lillefe

morethanperfect skriver:

Altså

sådan!!

Anmeld

20. februar 2011

princessnanna

Jeg tænkte på , hvad skal du have for det hele hvis det er ? er nemlig meget interesseret i det hele

Anmeld

21. februar 2011

Lillefe

princessnanna skriver:

Jeg tænkte på , hvad skal du have for det hele hvis det er ? er nemlig meget interesseret i det hele

uuh det er jo svært.. hehe.. men jeg har talt ca. hvor mange ting der er og der er ca. 63 ting.. så jeg tænker 650? hvor bor du henne? for mine forældre bor i Sorø så hvis du ikke bor så langt væk derfra var det en mulighed så nemlig du bor i vestsjælland

Jeg har muligvis et par små ting mere, bla. et par sokker og en dragt mere i str. 56

Anmeld

21. februar 2011

Lillefe

Jeg har også tre par små sko du også kan få med  to par alm og et par sutsko..  (uden ekstra for det self)

Anmeld

21. februar 2011

princessnanna

Jeg er meget interesseret jeg tænkte på om du kunne reservere det til mig til d. 1 ved at jeg ikke har nogle kontanter lige pt får først her d. 28. Så det ville være super lækkert hvis du kunne holde det til mig.

knus

Anmeld

21. februar 2011

princessnanna

Jeg bor i fårevejle kirkeby så kan sagtens komme til sorø og hente det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.