Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sofia skriver:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Altså de der roser!!! Jeg måååå simpelthen snart lære at lave dem så fine
Siljesmor skriver: Altså de der roser!!! Jeg måååå simpelthen snart lære at lave dem så fine
Jamen det skal du da, det er altså nemt, så du må igang Jeg har fundet en ny måde, fandt den på youtube, mener han hed Dave eller David. Prøv at søg på roses david, så kommer de nok frem, en skaldet mand, der er god til det dér
Dot D skriver: Mange tak
Mange tak
Hvor er den fiiin Hvad er det for et mould du har brugt til de små brocher (staves)?
Polkaprik skriver: Hvor er den fiiin Hvad er det for et mould du har brugt til de små brocher (staves)?
Mange tak skal du have Det er min nye mould, den hedder Multi Gem fra FPC Sugarcraft, det er den dér broche og flere forskellige til pyntesten I silikone til 125 kr hos Specialkøbmanden Totalt fed mould
Dot D skriver: Mange tak skal du have Det er min nye mould, den hedder Multi Gem fra FPC Sugarcraft, det er den dér broche og flere forskellige til pyntesten I silikone til 125 kr hos Specialkøbmanden Totalt fed mould
Den er hermed købt Tusind tak for hjælpen!
Polkaprik skriver: Den er hermed købt Tusind tak for hjælpen!
Selv tak, den er bare fiiiiiiiiiiiiin
Dot D skriver: Jamen det skal du da, det er altså nemt, så du må igang Jeg har fundet en ny måde, fandt den på youtube, mener han hed Dave eller David. Prøv at søg på roses david, så kommer de nok frem, en skaldet mand, der er god til det dér
WOW hvor er den flot lavet Fede farver
Nu søgte jeg lige på det du skrev, hvordan får de fondanten så "blød" putter man noget i eller?
Tutter skriver: WOW hvor er den flot lavet Fede farver Nu søgte jeg lige på det du skrev, hvordan får de fondanten så "blød" putter man noget i eller?
Tusind tak skal du have
Jeg ved ikke helt hvad de bruger, men det kan være sugarpaste i stedet for fondant. Men når jeg bruger fondant, så kan det også blive blødt, det kommer an på hvor meget, jeg har det i hænderne, varmen gør det blødere Det er i hvert fald nemt med fondant
Dot D skriver: Tusind tak skal du have Jeg ved ikke helt hvad de bruger, men det kan være sugarpaste i stedet for fondant. Men når jeg bruger fondant, så kan det også blive blødt, det kommer an på hvor meget, jeg har det i hænderne, varmen gør det blødere Det er i hvert fald nemt med fondant
Ja selvfølgelig
Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128