Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dinna88 skriver: Det lyder godt Jamen, dem alle bortset fra den orange og den lyserøde, men det kommer jo an på pris. Egentlig har jeg ikke brug for dem, da jeg har to i forvejen, men de er jo fine!
Det lyder godt Jamen, dem alle bortset fra den orange og den lyserøde, men det kommer jo an på pris. Egentlig har jeg ikke brug for dem, da jeg har to i forvejen, men de er jo fine!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaRH skriver: den orange, er rød billede snyder. - så det er 4 piercinger du er intresserede i ( vil du ha' den røde med? )ARG, byd smukke
den orange, er rød billede snyder. - så det er 4 piercinger du er intresserede i ( vil du ha' den røde med? )ARG, byd smukke
Dumme billede!
Ja, det må det så være. Ej, men jeg har ingen idé! Er slet ikke god til sådan noget Sælger foreslår pris!
Dinna88 skriver: Dumme billede! Ja, det må det så være. Ej, men jeg har ingen idé! Er slet ikke god til sådan noget Sælger foreslår pris!
CamillaRH skriver: er 100inkl fair? hvis du for dem alle minus d. lyserøde.( jeg mener at jeg har givede 200kr for 4stk hos en piercer )
er 100inkl fair? hvis du for dem alle minus d. lyserøde.( jeg mener at jeg har givede 200kr for 4stk hos en piercer )
Jeg tygger lige lidt på det til i morgen Er det ok?
Dinna88 skriver: Jeg tygger lige lidt på det til i morgen Er det ok?
hva skal du ha for uret? og fejler det noget?
bette skriver: hva skal du ha for uret? og fejler det noget?
CamillaRH skriver: Halløjsa.Fandt ud af noget med piercingerne? Knus
Halløjsa.Fandt ud af noget med piercingerne? Knus
Ja, jeg vil gerne købe dem! Hvad bliver portoen?
Dinna88 skriver: Ja, jeg vil gerne købe dem! Hvad bliver portoen?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128