Creme med natskyggeolie???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.080 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

CamiRon

Hej Piger.

Min datter på 5 uger har noget eksem på kinderne, som er kommet her hvor hun har været indlagt med rs-virus. Overlægen på afdelingen anbefalede os at smøre hende med en creme som indeholder natskyggeolie - Preglendin, skulle den hedde - men den creme laves åbenbart ikke længere...  Jeg har så igen talt med dem på afdelingen og de siger at vi skal finde noget andet der indeholder natskyggeolie, men jeg kan intet finde! Apoteket har intet, og jeg kan ikke søge mig frem til noget på google...

Kender nogen af jer noget til natskyggeolie og hvor jeg kan fremskaffe det henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ups, det link jeg havde fundet var til hunde og heste

Anmeld

20. februar 2011

CamiRon

MoarHvidovre skriver:

Ups, det link jeg havde fundet var til hunde og heste

Hehe Ja jeg har også selv kunnet finde noget som styrker pels, på hunde, katte og heste! Mon det er det hun skal bruge??

Anmeld

20. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
CamiRon skriver:

Hehe Ja jeg har også selv kunnet finde noget som styrker pels, på hunde, katte og heste! Mon det er det hun skal bruge??

Det er bare mærkeligt, at der ikke findes noget creme når der er en overlæge som har anbefalet det. Har du evt. snakket med din læge om h*n kender noget?

Anmeld

20. februar 2011

Ni-ko-li-ne

hmmmm prøv Helsam

Anmeld

20. februar 2011

Ni-ko-li-ne

CamiRon skriver:

Hej Piger.

Min datter på 5 uger har noget eksem på kinderne, som er kommet her hvor hun har været indlagt med rs-virus. Overlægen på afdelingen anbefalede os at smøre hende med en creme som indeholder natskyggeolie - Preglendin, skulle den hedde - men den creme laves åbenbart ikke længere...  Jeg har så igen talt med dem på afdelingen og de siger at vi skal finde noget andet der indeholder natskyggeolie, men jeg kan intet finde! Apoteket har intet, og jeg kan ikke søge mig frem til noget på google...

Kender nogen af jer noget til natskyggeolie og hvor jeg kan fremskaffe det henne?

bortset fra det, så lider vores datter af meget eksem... og her har A-derma fra apoteket været mirakkelmidlet

Anmeld

21. februar 2011

CamiRon

MoarHvidovre skriver:

Det er bare mærkeligt, at der ikke findes noget creme når der er en overlæge som har anbefalet det. Har du evt. snakket med din læge om h*n kender noget?

Jeg ringer til min læge nu her og hører ad.

Anmeld

21. februar 2011

CamiRon

Ni-ko-li-ne skriver:

bortset fra det, så lider vores datter af meget eksem... og her har A-derma fra apoteket været mirakkelmidlet

Er det noget du selv har opdaget, fået anbefalet på apoteket eller hos lægen?

Anmeld

21. februar 2011

slettet_7530

Prøv i Matas

Anmeld

21. februar 2011

CamiRon

Albertesmor skriver:

Prøv i Matas

Har forhørt mig hos min lillesøster som arbejder i Matas og det har det heller ikke.  Begynder snart at tro at det slet ikke findes??!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.