Om hold i fitnessdk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

Shibby

Deres hold med 8 ugers forløb startede 10 feb-har lige set det på deres side. Er det så udelukket at ringe i morgen og hoppe på?

Selv hvis jeg ku få lov at hoppe på, ville det så være dumt når de er nogle uger længere fremme end mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Isabella_mor

Shibby skriver:

Deres hold med 8 ugers forløb startede 10 feb-har lige set det på deres side. Er det så udelukket at ringe i morgen og hoppe på?

Selv hvis jeg ku få lov at hoppe på, ville det så være dumt når de er nogle uger længere fremme end mig?

hvilke hold vil du gerne på.. hvis det bare er f.eks noget body step eller bodypump osv så er det bare at melde sig på på deres hjemmeside hvis du er medlem.. 

Anmeld

20. februar 2011

Shibby

Det er et 8 ugers slankeforløb..Så er lidt i tvivl om jeg kunne få lov..og hvis jeg fik lov,om det ville være dumt når de andre er foran og måske følger et andet skema nu..Jeg ved ikke hvordan det foregår..

Anmeld

20. februar 2011

Isabella_mor

Shibby skriver:

Det er et 8 ugers slankeforløb..Så er lidt i tvivl om jeg kunne få lov..og hvis jeg fik lov,om det ville være dumt når de andre er foran og måske følger et andet skema nu..Jeg ved ikke hvordan det foregår..

hvis det er alt det der les mills halløj hvor man bare møder op til en time uden at være på et hold så møder man bare op og følger med så godt man kan...  

(min søster træner MEGET i fitness dk og har selv taget bodystep udd) hun hev mig med til bodypump (hvilket jeg klart kan anbefale hvis man skal have strammet op .. (det er altså ikke med maskiner eller noget) og det er skide sjovt og pisse hårdt.. og så kan jeg også anbefale bodystep. der taber man sig helt sikkert, og det er også helt vildt sjovt... der møder man nu bare op og så gir man den gas... og det er tit hvor der bare er forskellige der dukker op fra gang til gang.. ^_^ 

Anmeld

20. februar 2011

BabyMus

Ved det faktisk ikke, men prøv da at ring op og hør dem ad i morgen. Så kan de sige om du kan eller ej. (: Og hvis du kan, så er det jo bare en god mulighed for at give den ekstra gas og komme op på siden af de andre. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.