min mås brænder..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

Anonym trådstarter

jeg beklager på forhånd dette lettere klamme indlæg..
Men min mås er virkelig ved at brænde op, og jeg tænkte at i måske havde nogle idéer eller råd herinde..
Jeg har haft dårlig, som i tynd, mave siden igår, og nu er min bag simpelthen så smadret, at jeg frygter for at skulle på toilet - og ikke mindst for, at skulle tørre mig.. det er ren selvpineri..!
Kan jeg evt smøre med noget..? Og har i nogle gode fif til a få maven i orden igen..?
Hjælp..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Mathilde

Anonym skriver:

Men min mås er virkelig ved at brænde op, og jeg tænkte at i måske havde nogle idéer eller råd herinde..
Jeg har haft dårlig, som i tynd, mave siden igår, og nu er min bag simpelthen så smadret, at jeg frygter for at skulle på toilet - og ikke mindst for, at skulle tørre mig.. det er ren selvpineri..!
Kan jeg evt smøre med noget..? Og har i nogle gode fif til a få maven i orden igen..?
Hjælp..!

Jeg vil anbefale tjæresalve fra apoteket. Det hedder Inotyol (mener det staves sådan). Det er super. Hvis det er helt slemt kan du jo få nogle piller på apoteket...er det ikke imodium de hedder? De burde stoppe diarréen

Så en tur på apoteket iomrgen.

God bedring med måsen

Anmeld

20. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hjælp..!

Smør grundigt med noget ganske almindelig fed vaseline eller tilsvarende både udenom og lidt ind i enden.
Og så drik noget ÆGTE cola og drikkecultura.
Så er din mave hurtigt på toppen igen.
Hold dig fra stegte og krydrede ting, men spis noget mavemildt.
Ristet brød med skrabet smør, havregrød, kogte kartofler og gulerødder, samt kogt kylling eller små kødboller.
God bedring.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.