Vores lille pige 20+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.057 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

tine1985

Så blev det vores tur til MD. Det var desværre ovre allerede efter 15 min. Men det vigtigste er jo at alt var perfekt og vores lille datter har det dejligt derinde 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Bshizzle

Hun ligner en der rigtig ligger og holder ferie der inde  

Anmeld

20. februar 2011

FamilienSørensen

tine1985 skriver:

Så blev det vores tur til MD. Det var desværre ovre allerede efter 15 min. Men det vigtigste er jo at alt var perfekt og vores lille datter har det dejligt derinde 

Wow hvor er du perfekt Sikke en lille sød pige i venter jer

Hvordan kan det være det tog så kort tid? Var sygeplejersken ikke særlig rar?

Kram Kusuma

Anmeld

20. februar 2011

tine1985

Jacob&Kusuma skriver:

Wow hvor er du perfekt Sikke en lille sød pige i venter jer

Hvordan kan det være det tog så kort tid? Var sygeplejersken ikke særlig rar?

Kram Kusuma

Tak!  Jeg havde ringet ind nogle dage inden og fået rykket min tid fra kl.13 til kl. 14.30. Men det var åbenbart ikke blevet ændret i systemet. Så da vi kom kl. 14 fik vi at vide at vi skulle have været der kl. 13, og de vidste ikke om vi overhovedet kunne komme til. De fandt så til sidst en som kunne scanne os. Men tror lidt at det skulle have været fyraften for hende, og oven i købet fredag, så hun skyndte sig lidt meget igennem synes vi. Men man gå ud fra at hun var prof nok, til at se det hele ordenligt igennem. 

Anmeld

20. februar 2011

FamilienSørensen

tine1985 skriver:

Tak!  Jeg havde ringet ind nogle dage inden og fået rykket min tid fra kl.13 til kl. 14.30. Men det var åbenbart ikke blevet ændret i systemet. Så da vi kom kl. 14 fik vi at vide at vi skulle have været der kl. 13, og de vidste ikke om vi overhovedet kunne komme til. De fandt så til sidst en som kunne scanne os. Men tror lidt at det skulle have været fyraften for hende, og oven i købet fredag, så hun skyndte sig lidt meget igennem synes vi. Men man gå ud fra at hun var prof nok, til at se det hele ordenligt igennem. 

Ej øv, hvor skuffende!

Man har jo ikke rigtig nerver til at sige noget til sygeplejersken for man føler nærmest at når man er inde i scanningsrummet, er det dem som har "magten". Sikke en træls oplevelse søde.

Og en dyb skuffelse fra hospitalets side. Og desværre når man først ER kommet hjem tænker man på alle de ting man ville have sagt til sygeplejersken og alle de ting man ville have sagt og gjort, men bare ikke fik det sagt.

Fordi man forventer da at et sygehus har styr på det hele og man kommer nærmest derhen i den mildeste form man har fordi man glæder sig sådan til scanninge.

ØV dybt skuffende.

Anmeld

20. februar 2011

tine1985

Jacob&Kusuma skriver:

Ej øv, hvor skuffende!

Man har jo ikke rigtig nerver til at sige noget til sygeplejersken for man føler nærmest at når man er inde i scanningsrummet, er det dem som har "magten". Sikke en træls oplevelse søde.

Og en dyb skuffelse fra hospitalets side. Og desværre når man først ER kommet hjem tænker man på alle de ting man ville have sagt til sygeplejersken og alle de ting man ville have sagt og gjort, men bare ikke fik det sagt.

Fordi man forventer da at et sygehus har styr på det hele og man kommer nærmest derhen i den mildeste form man har fordi man glæder sig sådan til scanninge.

ØV dybt skuffende.

Lige præcis! Man går jo og tæller ned flere uger forinden 

Men da vi var til NF fik jeg en risikovurdering på 1:250, hvilket var et kæmpe slag i ansigtet, så det var nu dejligt at få gode nyheder denne gang. Stresset sygeplejeske eller ej 

Anmeld

20. februar 2011

tine1985

Bshizzle skriver:

Hun ligner en der rigtig ligger og holder ferie der inde  

Hehe. Ja, det ligner virkeligt at hun soler sig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.