Hvoran har i dog tid til alle de indlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. februar 2008

Lulle25

Det tør siges der er kommet gang i den herinde efter alle jer fra juli netbaby er kommet. Mit spørgsmål er bare hvordan hulen får i tid til alt det skriven, når i har de små at passe? Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2008

ka li ja

man kan jo ha com tændt og så har man lige et minut ny og næ

Anmeld

21. februar 2008

Anja

Ja, som Kalaha skriver, så står den bærbare tændt nærmest 24-7 så det er let lige at kigge ind, når man har nogle minutter.

Og så trækker det jo også at se hvad alle de skøre kvinder nu finder på :-D

Anmeld

21. februar 2008

Loggidut

ja her tager jeg mig også et brake ind i mellem....og jeg har da også fået flere fiduser gennem tiden, netop af julimødrene, så jeg nok har lidt mere tid til det, desuden er vi mange i familien der gerne render med tif, så jeg er ikke den eneste...

knus fra sloggi...som lige har fået sig skraber nummer to....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz:D

Anmeld

21. februar 2008

ka li ja

er det fordi du er så gammel sloggi at du sover hele tiden looooool

Anmeld

21. februar 2008

Loggidut

ja eller også var det alt det knæver i går der har givet mig hovedpine...lål....nej jeg håber fandme ikke det er bacon...så skal jeg komme efter hende med mine beton-muskler!
lol

knus fra sloggi, som håber hun snart opper sig lidt igen!8D

Anmeld

21. februar 2008

ivfmarie

[citat]Det tør siges der er kommet gang i den herinde efter alle jer fra juli netbaby er kommet. Mit spørgsmål er bare hvordan hulen får i tid til alt det skriven, når i har de små at passe? Louise [/citat] Det er et spørgsmål om organisering og god planlægnning :) Når jeg liiiige har rydet op i stuen må jeg "få" 10 min på nettet, og så skal jeg liiige gøre rent på wc'et, og så 3 min på nettet osv osv Som en ægte afhængig bliver der på mystisk vis [f]altid[/f] tid til at fixe dagens indlæg Marie - med stase om armen, klar til aftenens fix (C)

Anmeld

21. februar 2008

Tynen

Har den bærbare tændt all day!

Så kan man tage sig et lille fix når ungen kigger væk eller leger :)
Så kan man sidde op pippe lidt bag skærmen når hun snakker!

Ej, den lede jeg gjorde en dag, som jeg snakkede med Kalaha om igår, var at jeg smed den bærbare på gulvet sammen med mig og Stella - Ihh en engageret mor!:S

Man er sgu afhængig når man gør sådan nogle ting!!

Trine

Anmeld

21. februar 2008

ka li ja

ja sådan kan det skamogså fungere her;)
det er også hygge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.