Min tur, min tur :D 40+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

Angelspot

Ihhh hvor er det vildt, den her dato har bare været printet i panden på mig de sidste mange måneder og endelig er det nu

Dog ingen baby, heller ikke spor optakt til noget, sådan rent fysisk i hvert fald, men er da bare SÅ klar alligevel

Tænk engang, inde i hulen er min baby og han kan komme ud lige hvornår det skal være, jeg glæder mig bare vildt meget til at se ham, holde ham, kysse ham og dufte ham, ja alt det man går og venter på

Nu har mange herinde fået deres babyer ud, med megen misundelse (og naturligvis vild glæde ) fra mig! Det er skønt at høre om den lykke der venter og nu hvor min tid er kommet kan jeg da kun bevæge mig ned på en lille utålmodig piges niveau og trippe længselsfuldt på stedet : MIN TUR, MIN TUR NUUUUUUUU!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Sofia

Ihhh hvor er det spændende, nu ÉR det din tur, jubiiii

Anmeld

20. februar 2011

DK

Ja, det ER din tur! Deeejligt! Er det ikke vildt at være nået hertil?

Anmeld

20. februar 2011

Kit

Sender masser af ve-støv

Anmeld

20. februar 2011

piadas

Uh, vildt!

Vestøv til dig - og masser af hepning!

Jeg håber snart, der sker noget for ventetiden er ULIIIIIDELIG!

Anmeld

20. februar 2011

Maria-s

Hep, hep, hep, hep, hep!!!

Anmeld

20. februar 2011

Angelspot

Ja det er helt vildt at det nu er den dato Så fedt og alligevel så uvirkeligt på en eller anden måde, for nu har vi set frem til denne dag og så sker der ikke noget.

Og Pia, jeg håber (undskyld jeg siger det) at der sker noget hos mig, lidt før der skete noget hos dig, har jo kunne følge dine lange dage, det har været hårdt for dig!

Tak for ve-støv, ihh hvor jeg håber det hjælper Sender selv noget tilbage til alle jer andre

Anmeld

20. februar 2011

JonTri

Hep hep... Og en ordenlig røvfuld vestøv i din retning!!!

Anmeld

20. februar 2011

Diana...

Wee ja nu ER det din tur. Det er så spændende. 

Jeg sender en masse ve-støv til dig 

Anmeld

20. februar 2011

IAH

Vestøv også herfra!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.