kan man godt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

930 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

bette

kan man godt sætte sådan et stå brædt på en combivogn? 

altså en klapvogn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Mary

Det kan du hvis det ståbræt du har er beregnet til en klapvogn. Vores ståbræt kan kun sidde på klapvogn, og det er så latterligt. Det var ikke lige noget jeg blev informeret om da vi anskaffede os det i sin tid 

Jeg skal ikke kunne sige om nogle ståbræt kan bruges til begge typer vogne.

Anmeld

20. februar 2011

bette

okay har nemlig kun combivogn.. dvs klapvogn.. :)

Anmeld

20. februar 2011

Siber

Vi har et stå bræt til barnevognen, som ikke kan bruges til klapvognen

Så vær lige opmærksom på det når du skal købe et!!!

Nogen gange sad Alma på den der stang der er på klapvognen (jeg ved ikke lige hvad stangen hedder, men du ved den der spærre foran maven. Det fungerede også!!!

Knus Siber

Anmeld

20. februar 2011

birgittemarie

Vi havde et ståbræt, som godt kunne sidde både på vores barnevogn og kombivogn. Der gik dog lidt tid med at rode efter et sted på kombien, hvor det kunne sættes fast, men fandt tilsidst den pind, der sidder mellem hjulene - som var skult af den stofkasse til tasker under vognen - og der kunne den altså godt sidde.

Knus Birgitte

Anmeld

20. februar 2011

bette

birgittemarie skriver:

Vi havde et ståbræt, som godt kunne sidde både på vores barnevogn og kombivogn. Der gik dog lidt tid med at rode efter et sted på kombien, hvor det kunne sættes fast, men fandt tilsidst den pind, der sidder mellem hjulene - som var skult af den stofkasse til tasker under vognen - og der kunne den altså godt sidde.

Knus Birgitte

okay det lyder godt

Anmeld

20. februar 2011

BellaT

Det kommer altså helt an på vognen.. På min Brio Sport barnevogn kunne den fint sidde, men på min nye Brio Kompakt barnevogn kan den ikke sidde nogen steder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.