Apples skriver:
I forhold til hjemmesiden- ser det ud til at være et fint sted...Bortset for et par stavefejl ( i mine øjne er det bare ikke ok) men selvfølgelig kan de jo være gode nok. Hvis de skilter med at være hudlæger så skulle du være sikker nok. Personligt ville jeg bare aldrig selv gå efter prisen som sådan hvis jeg skulle have udført noget kirurgisk- men det er jo bare mig
Jeg håber det bliver flot og jeg vil rigtig gerne se før og efter billeder af det, hvis du gider sende dem til mig på pb?
Knus og held og lykke
-anita
Kan godt følge dig dér!
men laver de noget ged, eller jeg ikke er tilfreds med resultatet så må de sku give pengene retur. men det tror jeg nu heller ikke der er risiko for
de har 20 procent på restylane i denne måned, det var det der gjorde at jeg valgte dem
jeg skal til konsultation på fredag og der bombadere jeg dem også med spørgsmål. uddannelse, hvor mange gange de har foretaget indgrebet osv osv.
men jeg vil meget gerne vise dig før og efter billeder
Jeg kan bare oprette et billede herinde? så kan de andre søde tøser også følge med:p
Og tusind tak for dine svar, og interesse, det er rart at kunne dele det med nogen der kender noget til det
Anmeld