Restylane under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.447 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

Anonym trådstarter

hej piger.

Jeg har simpelthen googlet nettet tyndt for at finde noget info omkring ovenstående.

Jeg vil gerne have foretaget restylane i læberne (det skal lige siges at restylane er noget vi naturligt har i kroppen så det opløses af sig selv i løbet af nogle måneder)

nogle steder på nettet står der at det er helt ufarligt under graviditet, men derimod at botox ikke er så godt.

Er der nogen af jer der har fået dette foretaget under graviditet?

Nogle klinikker vil ikke gøre det, andre vil godt- Hmmm

-og jeg vil naturligvis ikke tage nogen chancer hvis ikke jeg er sikker på at det er uskadeligt for mit lille barn, for så vigtigt er det skisme heller ikke. men er bare nysgerrig på at høre om nogle af jer ved noget om det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Fenris

Anonym skriver:

hej piger.

Jeg har simpelthen googlet nettet tyndt for at finde noget info omkring ovenstående.

Jeg vil gerne have foretaget restylane i læberne (det skal lige siges at restylane er noget vi naturligt har i kroppen så det opløses af sig selv i løbet af nogle måneder)

nogle steder på nettet står der at det er helt ufarligt under graviditet, men derimod at botox ikke er så godt.

Er der nogen af jer der har fået dette foretaget under graviditet?

Nogle klinikker vil ikke gøre det, andre vil godt- Hmmm

-og jeg vil naturligvis ikke tage nogen chancer hvis ikke jeg er sikker på at det er uskadeligt for mit lille barn, for så vigtigt er det skisme heller ikke. men er bare nysgerrig på at høre om nogle af jer ved noget om det??

Hej restylane er 90 % vand og 10 % hyaloron syre ... Begge dele findes naturligt i kroppen. Tror grunden til at nogen ikke vil lave det er fordi ens krop kan reagere anderledes når man er gravid - grundet hormoner . Jeg ville anbefale dig at ringe til David Benjamin hos " cosmo laser" klinik i Kbh. han er dygtig og uddannet hudlæge MvhAnita

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

hej anita.

Tusind tak for svar. jeg har fundet en klinik på højbro plads.

den hedder akedemiklinikken og de har 20 % for tiden på deres restylane behandlinger.

Kender du dem?

mvh og mange tak for svar

Anmeld

22. februar 2011

Fenris

Anonym skriver:

hej anita.

Tusind tak for svar. jeg har fundet en klinik på højbro plads.

den hedder akedemiklinikken og de har 20 % for tiden på deres restylane behandlinger.

Kender du dem?

mvh og mange tak for svar

Hej Nej det gør jeg faktisk ikke- har aldrig hørt om dem, til trods for at jeg arbejder i branchen (så at sige) og arbejder ved højbro plads......Jeg vil råde dig til at gå til et sted som er "kendt" når man har med dette af gøre, for mange udfører restylane, botox osv og er ikke uddannet i det...Tror du kan få lavet læberne til 2-3000kr max hos cosmo?

mvh

anita

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

altså det ligger både i sverige og i danmark og de udføre også store operationer.

www.akedemikliniken.dk 

ku jeg lokke dig til li at kigge det?

De har både plastic kiruger, og udføre alt fra tandblegning til bryst operationer. men blir da helt nervøs nu du nævner dette?

det ser nu meget proffesionelt ud

mvh

Anmeld

22. februar 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

altså det ligger både i sverige og i danmark og de udføre også store operationer.

www.akedemikliniken.dk 

De har både plastic kiruger, og udføre alt fra tandblegning til bryst operationer. men blir da helt nervøs nu du nævner dette?

mvh

Altså kender ikke til at få lavet læber.. men min veninde er opereret der og det er ikke bare et lille ukendt amatør sted, men prof nok.. Så tror bestemt ikke du skal have betænkeligheder ved at bruge dem!!!

Anmeld

22. februar 2011

Fenris

Anonym skriver:

www.akedemikliniken.dk 

mvh

I forhold til hjemmesiden- ser det ud til at være et fint sted...Bortset for et par stavefejl ( i mine øjne er det bare ikke ok) men selvfølgelig kan de jo være gode nok. Hvis de skilter med at være hudlæger så skulle du være sikker nok. Personligt ville jeg bare aldrig selv gå efter prisen som sådan hvis jeg skulle have udført noget kirurgisk- men det er jo bare mig

Jeg håber det bliver flot og jeg vil rigtig gerne se før og efter billeder af det, hvis du gider sende dem til mig på pb?

Knus og held og lykke

-anita

Anmeld

23. februar 2011

Anonym trådstarter

milopilo skriver:

Altså kender ikke til at få lavet læber.. men min veninde er opereret der og det er ikke bare et lille ukendt amatør sted, men prof nok.. Så tror bestemt ikke du skal have betænkeligheder ved at bruge dem!!!

ej hvor fedt! Tak for svar rart at vide

Anmeld

23. februar 2011

Anonym trådstarter

Apples skriver:

I forhold til hjemmesiden- ser det ud til at være et fint sted...Bortset for et par stavefejl ( i mine øjne er det bare ikke ok) men selvfølgelig kan de jo være gode nok. Hvis de skilter med at være hudlæger så skulle du være sikker nok. Personligt ville jeg bare aldrig selv gå efter prisen som sådan hvis jeg skulle have udført noget kirurgisk- men det er jo bare mig

Jeg håber det bliver flot og jeg vil rigtig gerne se før og efter billeder af det, hvis du gider sende dem til mig på pb?

Knus og held og lykke

-anita

Kan godt følge dig dér!  

men laver de noget ged, eller jeg ikke er tilfreds med resultatet så må de sku give pengene retur. men det tror jeg nu heller ikke der er risiko for

de har 20 procent på restylane i denne måned, det var det der gjorde at jeg valgte dem 

jeg skal til konsultation på fredag og der bombadere jeg dem også med spørgsmål. uddannelse, hvor mange gange de har foretaget indgrebet osv osv.

men jeg vil meget gerne vise dig før og efter billeder

Jeg kan bare oprette et billede herinde? så kan de andre søde tøser også følge med:p

Og tusind tak for dine svar, og interesse, det er rart at kunne dele det med nogen der kender noget til det

Anmeld

23. februar 2011

Fenris

Anonym skriver:

Kan godt følge dig dér!  

men laver de noget ged, eller jeg ikke er tilfreds med resultatet så må de sku give pengene retur. men det tror jeg nu heller ikke der er risiko for

de har 20 procent på restylane i denne måned, det var det der gjorde at jeg valgte dem 

jeg skal til konsultation på fredag og der bombadere jeg dem også med spørgsmål. uddannelse, hvor mange gange de har foretaget indgrebet osv osv.

men jeg vil meget gerne vise dig før og efter billeder

Jeg kan bare oprette et billede herinde? så kan de andre søde tøser også følge med:p

Og tusind tak for dine svar, og interesse, det er rart at kunne dele det med nogen der kender noget til det

det  var så lidt da husk at du skriver anonymt, så jeg kan ikke gå ind på din profil- så skriv mig lige en pb

-anita

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.