Min store drenge mave 20+4 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.710 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

FamilienSørensen

Her er nogle billeder af min store gravide mave

Men jeg vil faktisk gerne høre om du ikke også synes den er stor i forhold til jeg kun er i 21. uge, det synes jeg nemlig selv, i forhold til når jeg kigger på I andres mavebilleder i denne uge.

Men ellers går graviditeten helt fint. Jeg er begyndt at kunne lægge mærke til når han rører sig, det sker ikke så ofte endnu, men det håber jeg snart kommer

Til MD var han så aktiv! Og da han lavede et spark med fodboldbenene, kunne jeg sagtens mærke det! Det var så spændende!

Kram Kusuma

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

fønix

Jacob&Kusuma skriver:

Her er nogle billeder af min store gravide mave

Men jeg vil faktisk gerne høre om du ikke også synes den er stor i forhold til jeg kun er i 21. uge, det synes jeg nemlig selv, i forhold til når jeg kigger på I andres mavebilleder i denne uge.

Men ellers går graviditeten helt fint. Jeg er begyndt at kunne lægge mærke til når han rører sig, det sker ikke så ofte endnu, men det håber jeg snart kommer

Til MD var han så aktiv! Og da han lavede et spark med fodboldbenene, kunne jeg sagtens mærke det! Det var så spændende!

Kram Kusuma

Flot mave altså jeg har en veninde der er lidt længere henne end dig og hun er også stor, så tror der er meget forskel på alle Så tror da bare du skal være glad for du har en pæn rund mave

Anmeld

20. februar 2011

FamilienSørensen

fønix skriver:

Flot mave altså jeg har en veninde der er lidt længere henne end dig og hun er også stor, så tror der er meget forskel på alle Så tror da bare du skal være glad for du har en pæn rund mave

Ej det er også noget vrøvl af mig at sige den er for stor

Det er middag nu og det var nok frustration over en oppustethed igår der fik mig til at spørge. For har fået at vide at det er helt naturlig at være på min vægt.

Anmeld

20. februar 2011

fønix

Jacob&Kusuma skriver:

Ej det er også noget vrøvl af mig at sige den er for stor

Det er middag nu og det var nok frustration over en oppustethed igår der fik mig til at spørge. For har fået at vide at det er helt naturlig at være på min vægt.

hehe jeg tror man tit ser sig selv lidt større end man egentlig er  men jeg synes den ser rigtig fin ud

Anmeld

20. februar 2011

FamilienSørensen

fønix skriver:

hehe jeg tror man tit ser sig selv lidt større end man egentlig er  men jeg synes den ser rigtig fin ud

Tusind tak

Anmeld

20. februar 2011

Alberts/

hvor er den bare fin søde, og ikke spor for stor,

da jeg var i uge 25 var der en dame der sagde, ja nu er der vel ikke mere ed en uge til du skal føde vel så stor troede jeg ikke lige jeg var haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.