Tøser hjælp mig!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

CamillaSoefelt

LIge siden starten af februar har Benjamin sovet viiildt uroligt, han er vågnet nogen gange hver 20. minut andre gange hver time... Og bare grædt og grædt og grædt..

Nogen gange kan han være rimelig let og få til og falde i søvn og andre gange kan det ta 10 min hvor han bare er ked af det og skriger helt vildt?!

SP siger det er normalt og det er her omkring de 7-8 mdr at de fleste børn skal igennem det, fordi de skal lære og skifte mellem den dybe og den lette søvn, og når de kommer til den lette vågner de oftest?
Og det ikke fordi jeg ikke tror hende, det virker bare så vildt at han nogen nætter bare vågner hele tiden.. Hun siger det kan vare ml 1 uge og 2mdr?

Gør mig rolig og fortæl at nogen af Jer også har været dette igennem og at det stoppede ;0)

Det skal lige siiges at inden dette var han super nem og putte i egen seng og blev ammet om natten og lagt i egen seng igen..

Så gode råd modtages med kyshånd..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Tin

Profilbillede for Tin

Jeg har prøvet det med  et par af mine fem børn, og det var ene og alene pga øre-problemer. Han kan have noget væske der står og trykker. Når poden så bliver lagt stiger trykket og det er meget ubehageligt og kan gøre ondt og det passer meget godt med de 20-60 min. (Det kan selvfølgelig også være en mellemørebetændelse) Jeg synes bestemt at du skal få ham tjekket hos en ørelæge, så kan du ihvertfald få udelukket det ene, før du tager fat på noget andet, men meget tit så er det faktisk ørene der driller.....

Pøj pøj med det.

Anmeld

20. februar 2011

CamillaSoefelt

Tin skriver:

Jeg har prøvet det med  et par af mine fem børn, og det var ene og alene pga øre-problemer. Han kan have noget væske der står og trykker. Når poden så bliver lagt stiger trykket og det er meget ubehageligt og kan gøre ondt og det passer meget godt med de 20-60 min. (Det kan selvfølgelig også være en mellemørebetændelse) Jeg synes bestemt at du skal få ham tjekket hos en ørelæge, så kan du ihvertfald få udelukket det ene, før du tager fat på noget andet, men meget tit så er det faktisk ørene der driller.....

Pøj pøj med det.

Tak for dit svar, du var den eneste der åbenbart ville hjælpe;(? Men rart nogen vil svare:-)!!

Det med ørene sagde min SP også, meen han ligger fint og sover både 2 og 3 timer i barnevognen udenfor om dagen? Og hvis det var ørene ville han vel ikke kunne det??

Anmeld

20. februar 2011

SHERO

Det har Elias også været igennem, det tog 1½, og jeg var godt træt til sidst... Min SP mente det var fordi de blir mere beviste om de er alene. Til sidst tog jeg ham ind i min egen seng, og ¨så ammede jeg ham liggende, så slap vi begge to for en mange urolige nætter.. Men selvfølgelig ikke så smart for man skal vænne dem til at sove selv igen bagefter...

Anmeld

20. februar 2011

L.J.L

CamillaSoefelt skriver:

LIge siden starten af februar har Benjamin sovet viiildt uroligt, han er vågnet nogen gange hver 20. minut andre gange hver time... Og bare grædt og grædt og grædt..

Nogen gange kan han være rimelig let og få til og falde i søvn og andre gange kan det ta 10 min hvor han bare er ked af det og skriger helt vildt?!

SP siger det er normalt og det er her omkring de 7-8 mdr at de fleste børn skal igennem det, fordi de skal lære og skifte mellem den dybe og den lette søvn, og når de kommer til den lette vågner de oftest?
Og det ikke fordi jeg ikke tror hende, det virker bare så vildt at han nogen nætter bare vågner hele tiden.. Hun siger det kan vare ml 1 uge og 2mdr?

Gør mig rolig og fortæl at nogen af Jer også har været dette igennem og at det stoppede ;0)

Det skal lige siiges at inden dette var han super nem og putte i egen seng og blev ammet om natten og lagt i egen seng igen..

Så gode råd modtages med kyshånd..

Ja det var vi også igennem. Han vågnede hver 20 minut hver nat i en mdr ca.

-Indtil vi fandt ud af at det var vællingen hans mave ikke kunne tåle. Så snart vi stoppede med vælling sov han super fint igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.