Advarsel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

L.J.L

Jeg har netop været inde og se Søren Østergaards nye forestilling 'SHOW' og jeg vil fraråde jer at bruge tid og penge på at gå ind og se det!

Vi blev noget så skuffede!

Vi er alle vilde med Søren Østergaard i blandt andet cirkus Nemo, men efter denne omgang har jeg mistet så meget for ham!

Det hele var et stort rod og det var så sort! Ingen rød tråd, og ikke meget gav mening!

Midt i det hele stiller en dame sig frem og begynder at strippe, hun ender med at have smidt hver en trævl og står og trækker røde snore ud af r....!

En anden 'sketch' begynder med at Søren kommer ind med en trillebør fyldt med barbiedukker i hula skørt. Han placerer dem rundt på scenen, imens 'man on the moon' spiller i anlægget. ind kommer så en dame med en maske, en robot, 3 dukker i kor, og en mand i rumdragt. Og det er så det!

Det gav så absolut INGEN mening!

SE DET IKKE!!

0 herfra!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

twinny

okay... det lyder fan*me underligt...  det lyder som om det er fra 4 forskellige shows... meget forvirrende

Anmeld

19. februar 2011

FamilienSørensen

linselouise skriver:

Jeg har netop været inde og se Søren Østergaards nye forestilling 'SHOW' og jeg vil fraråde jer at bruge tid og penge på at gå ind og se det!

Vi blev noget så skuffede!

Vi er alle vilde med Søren Østergaard i blandt andet cirkus Nemo, men efter denne omgang har jeg mistet så meget for ham!

Det hele var et stort rod og det var så sort! Ingen rød tråd, og ikke meget gav mening!

Midt i det hele stiller en dame sig frem og begynder at strippe, hun ender med at have smidt hver en trævl og står og trækker røde snore ud af r....!

En anden 'sketch' begynder med at Søren kommer ind med en trillebør fyldt med barbiedukker i hula skørt. Han placerer dem rundt på scenen, imens 'man on the moon' spiller i anlægget. ind kommer så en dame med en maske, en robot, 3 dukker i kor, og en mand i rumdragt. Og det er så det!

Det gav så absolut INGEN mening!

SE DET IKKE!!

0 herfra!!

Udfra din beskrivelse lyder det også som noget værre pervers humor. Ja generelt bare når folk er gået i stå skal det hele handle om sex og alt andet under bæltestedet

Tusind tak for anmeldelsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.