Øv altså! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

Anonym trådstarter

Nu har vi prøvet i 9-10 mdr, og ved godt at det ikke er lang tid i forhold til mange andre der prøver, men for sulan hvor er det bare deprimerende at stå med negativ test måned efter måned

Er lige ved at overveje at gå til lægen og blive undersøgt... Alle siger at det er nemt at blive gravid når man er ung, men det synes jeg da absolut ikke det er

Er der ikke nogen der har nogen råd til hvad man kan gøre for at det nemmere kan lykkedes ??
Er startet på folsyre, men har ellers ikke ændret på meget, og går kun sjældent i byen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

mortil4dejligepiger

Hej med dig.

Jeg kan godt forstå, du synes det er rigtig svært

Jeg er ingen ekspert og jeg er en af dem der har meget nemt ved at blive gravid (selvom det ikke er lige det du nok har brug for at høre lige nu - sorry ). Men jeg har været uheldig at have et par aborter (SA) her før min nuværende graviditet. Og for at blive hurtigt gravid igen efter aborterne havde vi sex hveranden dag. Og det bar frugt!

Så mit råd er - hav sex hveranden dag fra en uge efter mens. og til en uge før mens.

Held og lykke! Håber det snart lykkes for Jer!

Anmeld

19. februar 2011

Anonym trådstarter

Tak skal du have det synes jeg nu også vi gør, men vi må nok bare klø på lidt endnu..

Synes bare at alle får børn lige for tiden.. Alle mine veninder har fået børn indenfor de sidste par år, og den sidste af veninderne i flokken har lige fundet ud af at hun var gravid, og vi testede den samme dag, mens vi talte i telefon sammen, så det var næsten bare endnu hårdere at hendes med det samme blev positiv, og min bare var knaldhamrendes negativ Øv..

Anmeld

19. februar 2011

Frk.S

Nu gik der så kun ca. 3 mdr. fra jeg stoppede på p-piller til jeg havde en positiv test. Men for mig kunne det ikke gå hurtigt nok. 

Det eneste jeg kan sige er, at den cyklus hvor det lykkedes, var der hvor jeg ikke rigtig tænkte så meget på at blive gravid. Jeg tænkte på det næsten hele tiden da jeg lige var stoppet med p-piller. Da jeg forsøgte at slappe lidt mere af og fokusere på noget andet, var der bid.

Det KAN jo være et tilfælde, da der ikke gik så lang tid.

Men jeg har læst det flere steder, at folk bliver gravide, når de ikke tænker så meget over PB.

Så mit bedste råd er: prøv at fokuser på noget andet, selvom det er skide svært.

Held og lykke, håber snart det sker for jer!

Anmeld

19. februar 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Nu gik der så kun ca. 3 mdr. fra jeg stoppede på p-piller til jeg havde en positiv test. Men for mig kunne det ikke gå hurtigt nok. 

Det eneste jeg kan sige er, at den cyklus hvor det lykkedes, var der hvor jeg ikke rigtig tænkte så meget på at blive gravid. Jeg tænkte på det næsten hele tiden da jeg lige var stoppet med p-piller. Da jeg forsøgte at slappe lidt mere af og fokusere på noget andet, var der bid.

Det KAN jo være et tilfælde, da der ikke gik så lang tid.

Men jeg har læst det flere steder, at folk bliver gravide, når de ikke tænker så meget over PB.

Så mit bedste råd er: prøv at fokuser på noget andet, selvom det er skide svært.

Held og lykke, håber snart det sker for jer!

Ja det kan godt være det er det der er galt.. Det er bare lidt svært ikke at tænke på det, når vi så gerne vil være forældre :/ Må se efter at få mig en eller anden hobby, der kan få mine tanker i andre retninger..

Anmeld

20. februar 2011

Mauser.

Prøv med æg. løsningstest og vitamin piller til gravide, den virkede for os på 4 månede .. så sexer i bare på dagen hvor den er positiv og 2 dage efter  held og lykke ..

Anmeld

20. februar 2011

CmarianN

Anonym skriver:

Nu har vi prøvet i 9-10 mdr, og ved godt at det ikke er lang tid i forhold til mange andre der prøver, men for sulan hvor er det bare deprimerende at stå med negativ test måned efter måned

Er lige ved at overveje at gå til lægen og blive undersøgt... Alle siger at det er nemt at blive gravid når man er ung, men det synes jeg da absolut ikke det er

Er der ikke nogen der har nogen råd til hvad man kan gøre for at det nemmere kan lykkedes ??
Er startet på folsyre, men har ellers ikke ændret på meget, og går kun sjældent i byen..

Kan 100% forstå og følge dine følelser...

Vi har forsøgt ca 11 mdr. - men jeg er så kommet i hormon behandling nu, da min ene æggestok er forstoppet. 

Men jeg gik altså til lægen, fordi jeg ville sikre mig der ikke var noget galt, det var der så desværre, men nu bliver der da gjort noget.

Vi har regelmæssig sex for, at øge vores chancer 

Selvom man godt ved andre har prøver MEGET længere end en selv, så er det bare stadig super hårdt og frustrerende 

Pøj pøj med det hele  (til os begge)

Anmeld

20. februar 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

Prøv med æg. løsningstest og vitamin piller til gravide, den virkede for os på 4 månede .. så sexer i bare på dagen hvor den er positiv og 2 dage efter  held og lykke ..

Tak for tippet
Det må jeg hellere prøve. Hvis jeg tager gravitamin, skal jeg så også tage folsyre tabletter, eller er det unødvendigt ?

Anmeld

20. februar 2011

Anonym trådstarter

CmarianN skriver:

Kan 100% forstå og følge dine følelser...

Vi har forsøgt ca 11 mdr. - men jeg er så kommet i hormon behandling nu, da min ene æggestok er forstoppet. 

Men jeg gik altså til lægen, fordi jeg ville sikre mig der ikke var noget galt, det var der så desværre, men nu bliver der da gjort noget.

Vi har regelmæssig sex for, at øge vores chancer 

Selvom man godt ved andre har prøver MEGET længere end en selv, så er det bare stadig super hårdt og frustrerende 

Pøj pøj med det hele  (til os begge)

Ej hvor træls.. Det var da godt at i opdagede det, så du er kommet i behandling.,

Jeg sender babystøv efter jer også, så må vi håbe at det snart lykkes for jer

Anmeld

20. februar 2011

Mauser.

Anonym skriver:

Tak for tippet
Det må jeg hellere prøve. Hvis jeg tager gravitamin, skal jeg så også tage folsyre tabletter, eller er det unødvendigt ?

Nej nej det er nok søde .. go for it !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.