Uge 39+0 (1 uge til termin)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

BechHannibal

MIWULA skriver:

Tak og i lige måde.

Hehe ja det er ikk så kønt men når det er så lidt så det okey. Du har måske også såndan en?? Sys det er begyndt og klø lidt nu.

Ja det har jeg. Man kan lige ane det på et af mine mave billeder i min profil. Jeg fik det også lige inden billedet blev taget, altså omkring uge 38. Det klør rigtig meget Jeg smurte med mandel olie flere gange dagligt, og så har det ikke bredt sig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Nanastep

MIWULA skriver:

Hehe ja føler med dig jeg spørger oz alle der har født hvordan deres fødsel gik haha  Man er vel altid en smule nervøs.

Ja det er oz noget jeg glæder mig til. og holde min finger i hans lille hånd som jeg har set så mange gange på scanningsbillederne.

hehe ja lige mine ord

Anmeld

20. februar 2011

Bavianis

Jeg synes simpelthen din mave er super flot! Den sidder bare lige som den skal og du ser frisk og lækker ud!

Og strækærker - det er ikke ret mange!

Jeg håber jeg bliver ligeså flot som dig!

Anmeld

20. februar 2011

MIWULA

BechHannibal skriver:

Ja det har jeg. Man kan lige ane det på et af mine mave billeder i min profil. Jeg fik det også lige inden billedet blev taget, altså omkring uge 38. Det klør rigtig meget Jeg smurte med mandel olie flere gange dagligt, og så har det ikke bredt sig..

Okey men rart og høre det ikk kun er mit det klør sån. Når det har jeg aldrig hørt om man kan bruge.

Har du stadig ikk fået veer??

Anmeld

20. februar 2011

MIWULA

Bavianis skriver:

Jeg synes simpelthen din mave er super flot! Den sidder bare lige som den skal og du ser frisk og lækker ud!

Og strækærker - det er ikke ret mange!

Jeg håber jeg bliver ligeså flot som dig!

Hihi tusind tak..

Nej heldigvis er det ikk så mange.

Det er jeg sikker på du nok skal blive du har jo allerede en rigtig flot mave.

Anmeld

20. februar 2011

BechHannibal

MIWULA skriver:

Okey men rart og høre det ikk kun er mit det klør sån. Når det har jeg aldrig hørt om man kan bruge.

Har du stadig ikk fået veer??

Det hjælper hvertfald mig når det klør

Neej, vi har lige været ude og gå en tur - men stadig ingen veer til mig Hun har det aaalt for godt inde i mavsen

Anmeld

20. februar 2011

MIWULA

BechHannibal skriver:

Det hjælper hvertfald mig når det klør

Neej, vi har lige været ude og gå en tur - men stadig ingen veer til mig Hun har det aaalt for godt inde i mavsen

Okey.

Øv altså at din gå tur ikk hjalp. Men håber snart der sker noget hos jer. sender en masse ve støv.  

manden og jeg og nogle venner skal snart på skovtur med hundene så må vi se om jeg kan få nogle veer. hehe selvom jeg har svært ved at tro det for tror nemlig også min lille baby har det for godt derinde. Det må være fordi det er for koldt de ikk gider ud til oz.

Anmeld

20. februar 2011

Benjamins'mor

Sikke en fin mave.

Herfra får du en masse ve-støv og ønskes held&lykke. *..*..*..*

Anmeld

20. februar 2011

MIWULA

benjamins'mor skriver:

Sikke en fin mave.

Herfra får du en masse ve-støv og ønskes held&lykke. *..*..*..*

Tusind tak hvor er det dejligt med al den ve støv.

Anmeld

20. februar 2011

BechHannibal

MIWULA skriver:

Okey.

Øv altså at din gå tur ikk hjalp. Men håber snart der sker noget hos jer. sender en masse ve støv.  

manden og jeg og nogle venner skal snart på skovtur med hundene så må vi se om jeg kan få nogle veer. hehe selvom jeg har svært ved at tro det for tror nemlig også min lille baby har det for godt derinde. Det må være fordi det er for koldt de ikk gider ud til oz.

Det er helt sikkert derfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.