Elevationsseng, 2 sengeborde, kommode, sælges 4.900 kr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
23. februar 2011

malenemus

pussepige skriver:

Hvis man kun vi have sengene og skal have det med fragt hva er prisen så?

Hvad siger du til 3.800,- for kun sengen? Fragten ved jeg ikke helt, måske ca. 600,- vil jeg tro, det kommer selvfølgelig an på hvor du bor.

Knus Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

malenemus

malenemus skriver:

Det er ok hvis du kun vil købe sengen. Hvad siger du til 3.800,- er det ok for dig.

Knus Mia

Det er ok hvis du kun vil købe sengen. Hvad siger du til 3.800,- er det ok for dig.

Knus Mia

Anmeld

23. februar 2011

malenemus

Lykke86 skriver:

Vi er interesseret i det hele, men hvor hurtigt ville det skulle hentes? Vi er nemlig igang med at bygge hus færdigt, og ville først kunne hente det, midt i næste uge..

Det er helt i orden for mig. Bare at i vil være søde at betale, da jeg er nødt til at sikre mig at det bliver solgt.

Knus Mia

Anmeld

23. februar 2011

malenemus

Pallemor skriver:

EJJJJ altså.. Vi  købte ny seng i fredags elavation Men ville da hellere have købt dit tilbud for de 5000 vi gav for sengen...

ØV

Ej hvor ærgerligt. Men sådan er det nogle gange. Held og lykke med jeres nye seng.

Knus Mia

Anmeld

23. februar 2011

Lou87

malenemus skriver:

Knus Mia

3800.. Ved ikk helt..
Følger kvitteringen med ??

Anmeld

23. februar 2011

Lusi

malenemus skriver:

Det er helt i orden for mig. Bare at i vil være søde at betale, da jeg er nødt til at sikre mig at det bliver solgt.

Knus Mia

Det forstår vi virkelig godt, men helt ærlig så tør vi ik.. Man hører så meget om folk, der bliver snydt og du er ret ny herinde.. Du må ik misforstå mig! Vi ville gerne ha betalt kontant, men kan selvfølgelig godt forstå, du vil være sikker på man ik fortryder

Anmeld

23. februar 2011

malenemus

Lykke86 skriver:

Det forstår vi virkelig godt, men helt ærlig så tør vi ik.. Man hører så meget om folk, der bliver snydt og du er ret ny herinde.. Du må ik misforstå mig! Vi ville gerne ha betalt kontant, men kan selvfølgelig godt forstå, du vil være sikker på man ik fortryder

Kan du så ikke bare betale et lille beløb, så jeg har bare lidt sikkerhed. Jeg kunne virkelig ikke finde på at snyde, men jeg forstår også godt jer. Men vi kan nok finde en løsning. Giv lige en mail. tilbage.

Knus Mia

Anmeld

23. februar 2011

malenemus

Lou87 skriver:

3800.. Ved ikk helt..
Følger kvitteringen med ??

Jeg kan desværre ikke finde kvitteringen. Kan måske gå et par hundrede kroner ned, Der er så mange der forespørger lige nu.

Knus Mia

Anmeld

27. februar 2011

malenemus

Nu er sengen solgt til fuld pris. Det var dejligt. Knus Mia

Anmeld

28. februar 2011

malenemus

er solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.