hej hyner, jeg vil lige forsøge at forklare det så vi alm også kan forstå det...lål...stadig med risiko for der bliver sagt noget forkert....
well...når der sker noget nyt i et indlæg bliver det rykket op øverst ...på netbaby skulle man jo zappe flere sider tilbage....her ser du det faktisk ret hurtigt.
så er der mulighed for at komme med noget nyt til indlægene, eller citere på et allerede lavet indlæg...lidt lige som vores tråde på netbaby. her syntes jeg dog det virker vildt uoverskueligt, fordi man ikke kan se hvem man citere fra, og fordi det bliver puttet i små kasser...forstår du?
desuden kan du hurtigt se i oversigten (altså den der er når du trykker dig ind på juli07) hvem der har skrevet det sidste indlæg...og det syntes jeg faktisk er ret smart...for når jeg forlader compen er jeg som regel den sidste som har skrevet noget...og står der så et andet navn end mit, vedjeg der igen er sket nyt...
den der med bogen ryger stadig lidt i min don´t know kasse...den skal jeg vist lige regne lidt mere på...men den er der...tror bare ikke tynen kan se over hendes flexarme...er du i tvivl om hvad for en bog vi taler om, så er den for enden af overskrifterne....8D
gav det lidt mere forståelse?
knus fra sloggi, der håber det bliver nemmere for dig!:D
Anmeld