Mini A ture regndragt str 80

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.820 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

bullerbassen

Skøn regndragt fra Mina A ture.

Den er SOM NY - Der medfølger ekstra stropper til under fødderne

Mini A Ture all weather wear is waterproof and breathable and coprises windproof garments made of polyurethane-coated stretch fabric with taped seams.

This is a lightweigt, soft and tear-resistant material that contains no PVC or phthalates.

Nyprisen var 500 kr - Sælges for 175 pp

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Mai-pigen

Hejsa..

Er den stor eller lille i str??

Anmeld

19. februar 2011

bullerbassen

Mai-pigen skriver:

Hejsa..

Syntes den er meget alm i str - min dreng brugte den sammen med andet tøj str 80

Anmeld

20. februar 2011

bullerbassen

Mai-pigen skriver:

Hejsa..

var du mon interesseret ??

Anmeld

20. februar 2011

Bb3031

Skøn regndragt fra Mina A ture.

Den er SOM NY - Der medfølger ekstra stropper til under fødderne

Mini A Ture all weather wear is waterproof and breathable and coprises windproof garments made of polyurethane-coated stretch fabric with taped seams.

This is a lightweigt, soft and tear-resistant material that contains no PVC or phthalates.

Nyprisen var 500 kr - Sælges for 175 pp

Kan jeg lokke dog til at sende mig en mail: peiner@hotmail.com, men alt det drengetøj du har i str. 80 og 86. Har nemlig svært ved at overskue alt det tøj, som du har til salg

Har regndragten noglen synlige plette efter brug eller fremstår den helt soom ny..? Vi står nemlig snart og skal bruge en til Alexander da han start er vuggestue ca. pr 1. april og han bruger str 74 nu, så den vil jo passe perfekt, hvor det er en mormal str. 80. Dog en ting, har den korte eller lange ben..?

Kan det passe at du også har regndragten til salg på gul og gratis..? Der er nemlig en med magen til billeder og der står den til 150 kr.: http://www.guloggratis.dk/bornetoj/drengetoj/0-5-aar/regntoj/annonce/9993604?imagepos=2

Anmeld

21. februar 2011

Mai-pigen

Peiner skriver:

Kan jeg lokke dog til at sende mig en mail: peiner@hotmail.com, men alt det drengetøj du har i str. 80 og 86. Har nemlig svært ved at overskue alt det tøj, som du har til salg

Har regndragten noglen synlige plette efter brug eller fremstår den helt soom ny..? Vi står nemlig snart og skal bruge en til Alexander da han start er vuggestue ca. pr 1. april og han bruger str 74 nu, så den vil jo passe perfekt, hvor det er en mormal str. 80. Dog en ting, har den korte eller lange ben..?

Kan det passe at du også har regndragten til salg på gul og gratis..? Der er nemlig en med magen til billeder og der står den til 150 kr.: http://www.guloggratis.dk/bornetoj/drengetoj/0-5-aar/regntoj/annonce/9993604?imagepos=2

Følger lige med på dette svar..

Anmeld

21. februar 2011

bullerbassen

Peiner skriver:

Har desværre ikke så meget tilbage i de str da det er solgt i samlet handel - du kan kikke i min tråd om tøj str 80 det er det der er tilbage.

Ja det er den samme dragt har sat den ned  så den sælges til 150 pp - den er som ny den er brugt ganske kort hen over efteråret - min dreng startede i dagpleje i sep så det er jo begrænset hvor meget den blev brugt inden der blev for koldt

Anmeld

22. februar 2011

bullerbassen

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.