vil så gerne ha nr 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

nvm

jeg har to dejlige piger. en på 4 og en på kun 3mdr. men alligevel har jeg et stort "savn" eller hvad man kalder det, til at få en til. Bare det at gå med den flotte mave, og føde en skøn unge, uha kan slet ikke vente. Og jeg forstår det bare ikke, fordi jeg er alene med begge mine piger, og får ikke vildt meget søvn (pga. den yngste). plus hun har været en der græd enormt meget(som sin storesøster). Og hun er jo stadig baby, hvorfor er det så lige jeg har denne lyst og trang efter endnu en lille en, har jjo stadig min lille pige baby

andre der har eller har haft det sådan?

eller er jeg bare hel syg i bøtten???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

4kløver

Her vil jeg gerne ha nr 5.

Skal lige siges at mine er 16 15 13 og 1år så der vare ikke længe før "hold 1" flytter hjemmefra

Anmeld

18. februar 2011

nvm

4kløver skriver:

Her vil jeg gerne ha nr 5.

Skal lige siges at mine er 16 15 13 og 1år så der vare ikke længe før "hold 1" flytter hjemmefra

jamen hvad venter du så på

igang med dig

Anmeld

18. februar 2011

4kløver

Er igang

Anmeld

18. februar 2011

quar20

nvm skriver:

jeg har to dejlige piger. en på 4 og en på kun 3mdr. men alligevel har jeg et stort "savn" eller hvad man kalder det, til at få en til. Bare det at gå med den flotte mave, og føde en skøn unge, uha kan slet ikke vente. Og jeg forstår det bare ikke, fordi jeg er alene med begge mine piger, og får ikke vildt meget søvn (pga. den yngste). plus hun har været en der græd enormt meget(som sin storesøster). Og hun er jo stadig baby, hvorfor er det så lige jeg har denne lyst og trang efter endnu en lille en, har jjo stadig min lille pige baby

arhhhh kender det alt for godt

Anmeld

19. februar 2011

Bellinda89

nvm skriver:

Åh det kender jeg godt. 

Har en pige på 13 mdr , men åh hvor ville jeg dog gerne rende rundt med den flotte gravide mavse igen & få en lille en mere..

Men her har kæresten meldt ud , at det ikke blir før om nogle år.. 

Øv bøv

Anmeld

19. februar 2011

Lone Jakobsen

kan læse (og huske) at omkring 2-3 mdr efter fødsel. der bliver man ofte skruk igen. ved ikke hvorfor.... men var det selv da Rasmus var ca den alder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.