eks-svigermødre.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. september 2008

eliasogmor

hjææælp...min eks svigermor giver mig nu skylden for at splitte hendes familie...hun har valgt ikke íkke han se hendes " første rigtige barnebarn" fordi hendes søn er en stor kujon og ikke vil se ham..så hun støtter ham i hans beslutning..min veninde som også er eliass fars halvsøster vil gerne se ham..og vi har nu været hjemme hos hende i to dage ( så jeg også har mulighed for at se kæresten som osse bor i esbjerg)..men den dag i skulle komme..havde hun skrevet på facebook..at nu kom hendes elskede nevø og hun glædede sig vildt.
det har hun så set og skrevet en mail til hende, at nu lykkedes det endelig mig, at splitte hendes familie ad..er det forkert af mig, at lade det familie på hans fars side,se ham? når de nu gerne vil? vi er på lørdag inviteret til fødselsdag hos elias kusine,som selv har inviteret mig og elias, selv om hun godt ved at hendes morfar og hans kone så nok ikke kommer...er jeg igen helt forkert på den? knus louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2008

Christinahr

Ex xivgermor bestemmer da ikke over hele familien, så jeg vil bestemt mene hvis de ønsker og se dig og du ønsker at se dem - så se da hinanden :P

Anmeld

30. september 2008

A.

ej altså hvad er det for en opførsel fra en voksen kvinde:-o(?)
jeg synes at du skal fortsætte med se andre fra hans familie hvis de vil gerne se elias:) det er kun dejligt at det vil..
så må din x svigermor selv om..hvad hun synes om det..det er slet ikke forkert af dig da..og klart nok skal i til fødselsdag hvis de ikke kommer så siger det for sig selv hvor voksen de er.. du er slet ikke forkert på den(H)

Anmeld

30. september 2008

Anne

eliasogmor skriver:

hjææælp...min eks svigermor giver mig nu skylden for at splitte hendes familie...hun har valgt ikke íkke han se hendes " første rigtige barnebarn" fordi hendes søn er en stor kujon og ikke vil se ham..så hun støtter ham i hans beslutning..min veninde som også er eliass fars halvsøster vil gerne se ham..og vi har nu været hjemme hos hende i to dage ( så jeg også har mulighed for at se kæresten som osse bor i esbjerg)..men den dag i skulle komme..havde hun skrevet på facebook..at nu kom hendes elskede nevø og hun glædede sig vildt.
det har hun så set og skrevet en mail til hende, at nu lykkedes det endelig mig, at splitte hendes familie ad..er det forkert af mig, at lade det familie på hans fars side,se ham? når de nu gerne vil? vi er på lørdag inviteret til fødselsdag hos elias kusine,som selv har inviteret mig og elias, selv om hun godt ved at hendes morfar og hans kone så nok ikke kommer...er jeg igen helt forkert på den? knus louise

Hejsa
Jeg synes, du gør det helt rigtige! Din søn har brug for at lære begge sider af sin familie at kende, så jeg synes det er fint, at han ser sin faster.
Du splitter på ingen måde en familie ad. Der er to parter i en skilsmisse og dermed er der et delt ansvar for at tingene glider også efter et brud. Desværre er din x - kæreste ikke moden nok til at indse dette, og derfor står du med en dårlig samvittighed. Det skal du ikke have! Elias vil takke dig for når han bliver ældre, at du har støttet ham i at lære hele sin familie at kende og ikke kun din side.

KH
Anne

Anmeld

30. september 2008

Kvindemin

De er da nogle tumper.
Det er da halvsøsterens valg, hvad hun vil.
Men kan også godt forstå moren i, at hun støtter sin søn.
Men SAMTIDIG, skal hun da blande sig helt uden om :)

Anmeld

30. september 2008

netdaddy

Du skal da bare besøge dem du vil, hvad enten det er dit ønske at de skal se dit barn eller de selv ønsker det.

At din eks-kæreste/-mand ikke ønsker at se sit eget barn er jo hans tab - ikke dit.
Hvis din ex-svigermor ønsker at se sit barnebarn må hun da ligesom mande sig op og sige det - det kan vel for pokker ikke være så svært og jeg har ikke på fornemmelsen at du ville modsætte dig det.

For mig lyder det som om at din ex-svigermor kun støtter hendes søn fordi han er.....ja.....hendes søn - og ikke fordi hun ikke har lyst til at se hendes barnebarn.

Som forælder bakker man naturligvis op om sine børn, men jeg mener også at man som forælder til selv voksne børn har pligt til at sige hvis man føler/mener de er på vej ud på et skråplan, hvor man ikke selv ønsker at følge med.

Så jeg tror egentlig bare at hun skulle træffe sin egen beslutning og så meddele dig hvis hun ønsker at se sit barnebarn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.