Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Laulund87 skriver: Man skal da ikke sove når man ikke er træt mor! Smukke pige
Man skal da ikke sove når man ikke er træt mor!
Smukke pige
Nej så pyt med at moar´en er TRÆÆÆÆÆT
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver: Nej så pyt med at moar´en er TRÆÆÆÆÆT
ja pjat
årgh hvor er hun sød...
og man kan bare se hun er såååå træt, men nej nej
Maja88 skriver: årgh hvor er hun sød... og man kan bare se hun er såååå træt, men nej nej
Præcis! Velkommen til min verden med Runa
dorthemus skriver: Tak Jeg ku sgu heller ikke stå for det gavtyveblik hun sendte mig Hvordan går det med jeres lille pige
Tak Jeg ku sgu heller ikke stå for det gavtyveblik hun sendte mig
Hvordan går det med jeres lille pige
Nej det kan jeg da heller ikke Det går fint Hun vil heller ikke sove, ihvertfald ikke om natten hehe Men ellers går det godt, er bare selv så træt hehe
Årrrh hvor er hun lækkerHvor er det sødt at hun bare ryster på hovedet, når du siger hun skal sove
Men man kan se hun er træt, men bare ikke vil give sig, hun vil nok hellere have fest og farver
Enayia skriver: Nej det kan jeg da heller ikke Det går fint Hun vil heller ikke sove, ihvertfald ikke om natten hehe Men ellers går det godt, er bare selv så træt hehe
Puha det er sgu hårdt når de ikke vil sove...min datter er snart ni måneder og vil stadig ikke sove
Kruse90 skriver: Årrrh hvor er hun lækkerHvor er det sødt at hun bare ryster på hovedet, når du siger hun skal sove Men man kan se hun er træt, men bare ikke vil give sig, hun vil nok hellere have fest og farver
Tak Må sige, at du rammer hende meget præcist...hun er nemlig meget social og vil helst ikke gå glip af noget Hende skal jeg nok få mit sjov med..phewww
Ååårh hvor er hun da ikke til at stå for
Nej mor, skal ikke sove *ryste ryste ryste*
StephanieJ skriver: Ååårh hvor er hun da ikke til at stå for Nej mor, skal ikke sove *ryste ryste ryste*
Tak Nej det svært at holde masken når hun er så nuttet...så pyt skidt med, at man bare gerne vil have en smule ro og fred selv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128