Ok så.. Her er et enkelt før og efter billede i profil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

..

qp skriver:

hehe,.....

Ja, det er rart at høre man ser bedre ud end man har gjort - men derfor syntes jeg stadig ikke det er noget særligt!

ps: Der troede du lige du "fik" mig eller hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Darling<3

Macrolf skriver:

Ja, det er rart at høre man ser bedre ud end man har gjort - men derfor syntes jeg stadig ikke det er noget særligt!

ps: Der troede du lige du "fik" mig eller hvad?

Undskyld jeg spørger men er du sur over at folk skriver til dig, at det er godt gået og andre søde ting?? Du har oprettet en tråd, hvor det lyder som om at det ikke er ok, at rose dig for dig store vægttab..

Anmeld

24. marts 2011

..

Honnie's Wife:) skriver:

Undskyld jeg spørger men er du sur over at folk skriver til dig, at det er godt gået og andre søde ting?? Du har oprettet en tråd, hvor det lyder som om at det ikke er ok, at rose dig for dig store vægttab..

Nej det er ikke det der er pointen!

Jeg forstår bare ikke at folk syntes det er en præstation i sig selv. Det er jo bare at gøre det hvis man gerne vil tabe sig

Anmeld

24. marts 2011

Darling<3

Macrolf skriver:

Jeg forstår bare ikke at folk syntes det er en præstation i sig selv. Det er jo bare at gøre det hvis man gerne vil tabe sig

Det er da kanon stort at du har tabt dig så meget, og jeg nægter at tro, at det er en sofakur, du har kørt efter

Jeg vil viiiildt gerne selv tabe mig,men jeg sidder bare i sofaen og venter på at der kommer nogle og tager mine kilo

SMUKT OG STORT at du kom op af hullet, ville ønske at det var mig

Anmeld

24. marts 2011

..

Honnie's Wife:) skriver:

Det er da kanon stort at du har tabt dig så meget, og jeg nægter at tro, at det er en sofakur, du har kørt efter

Jeg vil viiiildt gerne selv tabe mig,men jeg sidder bare i sofaen og venter på at der kommer nogle og tager mine kilo

SMUKT OG STORT at du kom op af hullet, ville ønske at det var mig

Kan varmt anbefale madlog.dk

Anmeld

24. marts 2011

Darling<3

Macrolf skriver:

Kan varmt anbefale madlog.dk

Tjekker det imorgen, synes klokken er ved at være herre meget, kan hører at sengen kalder, HØJT

Men tak for tippet

Anmeld

24. marts 2011

Pige2009

Cool

Anmeld

24. marts 2011

Frøken J.

Macrolf skriver:

Jamen hvis du synes det er noget bullshit at få ros og du synes det er irriterende, fordi det var nemt, hvorfor i al verden ligger du så før/efter billeder op? Det må alt andet lige være for at vise hvor flot du har klaret det og høste ros. Ellers ville man vel ikke have behov for at vise det frem

Anmeld

24. marts 2011

..

Secrets skriver:

Jamen hvis du synes det er noget bullshit at få ros og du synes det er irriterende, fordi det var nemt, hvorfor i al verden ligger du så før/efter billeder op? Det må alt andet lige være for at vise hvor flot du har klaret det og høste ros. Ellers ville man vel ikke have behov for at vise det frem

Prøv at læs hvad jeg skriver i den anden tråd..

Ja, jeg kan godt lide at blive bekræftet, det kan alle mennesker men jeg syntes bare ikke det er nogen stor og særlig præstation at tabe sig og jeg undres over at folk nærmest lykønsker en som om man virkelig havde gjort en forskel her i verden

Anmeld

24. marts 2011

Frøken J.

Macrolf skriver:

Prøv at læs hvad jeg skriver i den anden tråd..

Ja, jeg kan godt lide at blive bekræftet, det kan alle mennesker men jeg syntes bare ikke det er nogen stor og særlig præstation at tabe sig og jeg undres over at folk nærmest lykønsker en som om man virkelig havde gjort en forskel her i verden

Jeg har svaret dig i den anden tråd! Så man må kun lykønske folk hvis de ændrer verden? Aha. Self. er der en grund til ros! Det er en KÆMPE præstation at mobilisere viljestyrken til et vægttab og overkomme de psykiske forhindringer, der ligger til grund for vægtøgningen i første omgang. Se mit svar i den anden tråd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.