Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvad skal jeres børn være til fastalavn.. ?
Ea vil være snehvide og Emil vil være spiderman, min mor har købt til Emil, skal bare lige ha købt til Ea, men det skal være den fra BR og jeg kommer ski ik så tit til byen mer..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tamica fik en elefant-dragt i julegave, min brors kone finder så meget sjovt Så nu vil Milas og Filuca også være elefanter
3 elefanter kom marcheeeerende.........
Victor skal være Peter Plys, hvis han gider
Valdemar skal være spiderman, den dragt fik han til halloween
Victoria skal vist være prinsesse, som sædvanligt
Knus Kathrina
Jacob vil gerne være sherif og Line vil være Hello Kitty -Så mor skal vist til at være kreativ.... Især med Line. Havde ellers forsøgt at overbevise hende at hun skulle være Lille Ida fra Emil fra Lønneberg Men ak... Hello Kitty SKAL det være
Har overtalt Filuca og Milas til noget andet end elefanter, da det er umuligt at opdrive det kostume i Filucas str!
Så vi må ind til byen en af dagene og se hvad der er....
Josephine skal være flamingodanser :-) Isabella skal naturligvis for 3 år i træk være PIPPI *GGG* nu har hun nemlig fået Pippi sko i fødselsdagsgave:-)))
kther har vi haft en Pippi eller mere "Frække Fie" som kostymet hedder i Bilka og en Ninja
Snehvide og Spiderman
Hello Kitty og Sheriffen
her blev det til en prinsesse og batman, har kun prinsessen, da batman var hjemme hos sin far
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128