hvad laver i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

Susan1978

der sker ikke rigtig noget..

har i alle holdt ferie ?

vi har ikke.. så ungerne har været afsted hele ugen.. men det synes jeg faktisk ikke er så slemt, for der er ekstra hygge og mere roligt.. 

jeg kan tydeligt mærke forskel..   mine dampbørn er meget let påvirkelige.

vi holder fri hele påsken i stedet...  ik at det er noget specielt for det er der nok mange der gør, men jeg har ikke haft fri hele påsken de sidste 3 år.. så jeg glæder mig.

skriver lige et par indlæg mere.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Tina2

Dejligt med dine indlæg, søde Susan, jeg har været herinde flere gange men befinder mig jo mest i debatten, da der ikke er så meget at se herinde pt...

Vi har jo vinterferie nu i uge 8.... Imorgen kommer mine forældre og henter Milas og Filuca om formiddagen, imorgen eftermiddag skal jeg (og Tamica) med min veninde og hendes mor ud at se på brudekjole da hun skal giftes til sommer, og imorgen aften regner jeg med Thomas, Tamica og jeg tager ud og spiser

Tirsdag får jeg min nye netgruppe på besøg- eller noget af den.... Dem fra Fyn og Sjælland kommer ikke, men de kommer fra Århus, Tranbjerg, Holstebro, Herning, Fjerritslev etc... Vi bli'r omkring 10 + samme antal bebser, glæder mig helt vildt!

Thomas har også fødselsdag tirsdag, men skal jo arbejde. Så må vi se om vi spiser ude om aftenen....

Onsdag skal vi op og hente ungerne, så spiser hos mine forældre.

Torsdag skal vi i Jumboland med Anna Mette, Avi, Heidi og måske Annette + unger herfra gruppen, der bli'r gang i den!!!  Om aftenen spise hos vennepar og Filuca skal overnatte hos deres datter....

Ellers ingen planer resten af ferien

Anmeld

21. februar 2011

tumle81

Hvor er det dejligt du holder gang i os Susan

Vi holder ferie her i uge 8, så det er bare dejligt med en uge hjemme. Det er dog kun mig og ungerne, da Peter ikke har mere ferie tilbage

Vi skal ikke det helt vilde, egentlig mest slappe af og nyde vi har fri. Der har været så meget sygdom i januar og februar at vi er helt udmattede!!! I morgen har vi planer om en københavnstur, men ellers ikke rigtig noget fast. Tænker lidt på at tage i legejunglen en af dagene, men nu må vi se...

Knus Kathrina

Anmeld

24. februar 2011

Avi

Hejsa

Vi har ikke haft så meget vinterferie..men Naja har været hos min mor lør-onsdag...hun har bare råhygget.

David har været hjemme i Vuggestuen, men har været meget syg på det sidste og nu er han så ved at afslutte vebicombinkuren(pencillin) for asmatisk bronchittis...så han har være lidt sløj bette pus.

I går var David og jeg nede og hente Naja, der hyggede vi max med Naja og min mor, gik tur i Bruuns galleri

I dag har vi hygget i Jumboland med Tina, Heidi og AnnaMette...og aaaaalle de dejlige børn....kanooon hyggeligt er jo rigtig længe siden jeg har set nogen af dem...

Kram her fra mig på aftenvagt, glæder mig til at se "sengen" pyha  hihi...i weekenden skal til til Flensburg på "voksenhyggetur" - skøøøønt!!!

Men først skal jeg lige over og færdigmelde vores hus på teknisk forvaltningen...

Anmeld

27. februar 2011

Fines mor

Vi har holdt ferie i denne  her uge, men vi har været hjemme da Johnny forsat er uden job. Tiden har vi så brugt på at tale om en flytning til Brisbane, så det har ikke været helt spilt af være hjemme sammen:-) Johnny har nu søgt ca. 14 stillinger i Brisbane, og et firma har han allerede været i telefonisk kontakt med. :-) Hvis det lykkes, så rejser vi til Brisbane nogle år, måske resten af livet :-) Vi er begge ved at være trætte af, at se efter stillinger til ham, og der bliver stort set ikke slået nogle op. Hvis han er så heldig at komme til samtale, så vender de ikke tilbage, eller ved ikke helt hvad de vil.

Vi er blevet enige om, at hvis vi skal afsted så skal det jo være nu inden Isabella skal i skole til sommer:-)

Spørg lige om jeg er tændt??????

Anmeld

27. februar 2011

tumle81

Fines mor skriver:

Vi har holdt ferie i denne  her uge, men vi har været hjemme da Johnny forsat er uden job. Tiden har vi så brugt på at tale om en flytning til Brisbane, så det har ikke været helt spilt af være hjemme sammen:-) Johnny har nu søgt ca. 14 stillinger i Brisbane, og et firma har han allerede været i telefonisk kontakt med. :-) Hvis det lykkes, så rejser vi til Brisbane nogle år, måske resten af livet :-) Vi er begge ved at være trætte af, at se efter stillinger til ham, og der bliver stort set ikke slået nogle op. Hvis han er så heldig at komme til samtale, så vender de ikke tilbage, eller ved ikke helt hvad de vil.

Vi er blevet enige om, at hvis vi skal afsted så skal det jo være nu inden Isabella skal i skole til sommer:-)

Spørg lige om jeg er tændt??????

Hej Helle

Hvor er det vildt hvis I flytter helt om på den anden side af jorden, men go for it!!

Nogle gange ville jeg da ønske at jeg kunne gøre sådan, men jeg er simpelthen for meget dansk og ikke mindst familie menneske, Hmm måske egentlig nok mest det sidste

Det lyder meget spændende, og vi vil da gerne høre mere om hvad I finder ud af

Knus Kathrina

Anmeld

27. februar 2011

Fines mor

tumle81 skriver:

Hej Helle

Hvor er det vildt hvis I flytter helt om på den anden side af jorden, men go for it!!

Nogle gange ville jeg da ønske at jeg kunne gøre sådan, men jeg er simpelthen for meget dansk og ikke mindst familie menneske, Hmm måske egentlig nok mest det sidste

Det lyder meget spændende, og vi vil da gerne høre mere om hvad I finder ud af

Knus Kathrina

Vi ahr jo ikke rigtig noget familie tilbage, så det er nemt for os at tage sådan en beslutning :-) jeg har godt nok min gamle mor, men det gør ikke noget for mig at rejse ud.

MEn jeg skal nok holde jer med info :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.