Malte laver "voldsomme" bevægelser med underlivet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.183 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

heidi30

Vi har fået en del kommentarer da folk synes det ser lidt sjovt ud at Malte rykker sådan rundt med underlivet, det minder nemlig pænt meget om "humse" bevægelser.

I starten synes jeg også det var lidt sjovt, men nu er jeg blevet lidt bekymret for om det er mere end dårlig balance. Han svinger også lidt meget med hovedet indimellem. Han holder hovedet pænt, men når han f.eks "står" op på mine lår svinger han med underlivet og hovedet rykker også rundt.

Han blir 6 mdr. på søndag, så balancen er nok ikke så god endnu og måske er han bare ivrig når han kommer op og stå, men lige pludselig får jeg en tanke om det kan være andet.

Andre med "svingende" børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

2721

Det gør min søn også. Ha er snart 8 mdr. Men det er da aftaget meget. Vi går til fysioterapi med ham og det er blot balancen han prøver at finde.

Anmeld

18. februar 2011

heidi30

Puslingen skriver:

Det gør min søn også. Ha er snart 8 mdr. Men det er da aftaget meget. Vi går til fysioterapi med ham og det er blot balancen han prøver at finde.

Går I til Fys.med  ham pga. balancen eller ??

Anmeld

18. februar 2011

2721

heidi30 skriver:

Går I til Fys.med  ham pga. balancen eller ??

ja blandet andet. Hans ryg vil heller ikke rigtig blive "stiv" og så er han ikke så god til at bruge venstre side af kroppen

Anmeld

18. februar 2011

Alberts/

albert danser også helt vild med ine hofter(; og er rigtig ivrig men når benene ik følger med så leger han Joachim b olsen med sine hofter(;

Anmeld

18. februar 2011

heidi30

Puslingen skriver:

ja blandet andet. Hans ryg vil heller ikke rigtig blive "stiv" og så er han ikke så god til at bruge venstre side af kroppen

Vi var til kiro. med Malte for nogle mdr. siden da han ikke ville kigge til venstre. Det tog 2 gange og så skulle han bare lige vænne sig til at han kunne kigge til venstre side så var han klaret. 

Så hvis jeres fys. ikke hjælper kunne I da prøve en kiro. istedet.

Men tak for dit svar, jeg går ud fra t hans balance blir bedre med tiden 

Anmeld

18. februar 2011

2721

heidi30 skriver:

Vi var til kiro. med Malte for nogle mdr. siden da han ikke ville kigge til venstre. Det tog 2 gange og så skulle han bare lige vænne sig til at han kunne kigge til venstre side så var han klaret. 

Så hvis jeres fys. ikke hjælper kunne I da prøve en kiro. istedet.

Men tak for dit svar, jeg går ud fra t hans balance blir bedre med tiden 

Tak, vi har været til kiropraktor med ham da ha var 2 mdr. han var også låst i venstre side. De mener det er grundet den låsning han nu har de her problemer

Anmeld

18. februar 2011

heidi30

Alberts/ skriver:

albert danser også helt vild med ine hofter(; og er rigtig ivrig men når benene ik følger med så leger han Joachim b olsen med sine hofter(;

Altså Maltes bevægelser lidt Elvis agtige . Det er nok balancen der er for dårlig.

Hvis det dog ikke bli bedre må lægen lige se på ham eller måske en tur til fys./ kiro. 

Hvor gammel er din Albert?

Anmeld

18. februar 2011

Alberts/

heidi30 skriver:

Altså Maltes bevægelser lidt Elvis agtige . Det er nok balancen der er for dårlig.

Hvis det dog ikke bli bedre må lægen lige se på ham eller måske en tur til fys./ kiro. 

Hvor gammel er din Albert?

var han ikk 6  mdr din dreng?

min dreng er 5½ måned, lægen siger det er helt normalt især ved aktive børn, han er jo ikke så gammel og kan sagtens stå ret men er så aktiv,

min læge siger at jeg skal være glad for han er så aktiv det er kun godt, og helt normalt, de skulle jo helst ike begynde at gå endnu(;

Anmeld

21. februar 2011

heidi30

Alberts/ skriver:

var han ikk 6  mdr din dreng?

min dreng er 5½ måned, lægen siger det er helt normalt især ved aktive børn, han er jo ikke så gammel og kan sagtens stå ret men er så aktiv,

min læge siger at jeg skal være glad for han er så aktiv det er kun godt, og helt normalt, de skulle jo helst ike begynde at gå endnu(;

Jo han blev lige 6 mdr. igår faktisk .

Tak for dit svar, så går jeg ud fra at Malte er én af de mere aktive så 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.