Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Astasmor skriver: vi fik pasta og kødsovs. det er en dolmeio sovs vi har heldt ved kødet den med hvidløg og så har vi snittet noget mere hvidløg der til for at give ekstra smag. det smagte rigtig godt.
vi fik pasta og kødsovs. det er en dolmeio sovs vi har heldt ved kødet den med hvidløg og så har vi snittet noget mere hvidløg der til for at give ekstra smag. det smagte rigtig godt.
mums hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: mums hehe
Jaa ved det er lidt sentMen jeg sidder og laver madplan, så kunne jo godt bruge nogle ideerVi skal selv have det her: http://arla.dk/opskrifter/Bof-a-la-Karoline/NAM NAM NAM siger jeg bareKram
Jeg skal have skruer med "kød"sauce - kødet er lavet af soya!
Dinna88 skriver: Jeg skal have skruer med "kød"sauce - kødet er lavet af soya!
hehe sødt
Astasmor skriver: jeps mums. og asta elsker det bare. hun har det ud over det hele.
jeps mums. og asta elsker det bare. hun har det ud over det hele.
hehe årrrh sødtKan lige se det for mig
Kruse90 skriver: Jaa ved det er lidt sentMen jeg sidder og laver madplan, så kunne jo godt bruge nogle ideerVi skal selv have det her: http://arla.dk/opskrifter/Bof-a-la-Karoline/NAM NAM NAM siger jeg bareKram
Jeg gider ikke lave mad, så lige nu sidder jeg og æder en sandwich med æg og rejer
ej de lyder lækre de bøffer
Carina1977 skriver: Jeg gider ikke lave mad, så lige nu sidder jeg og æder en sandwich med æg og rejer
ej det lyder sgi også lækkert hehe
sarahb skriver: vi skulle ha haft hjemmelavet thai,Rød karry med kafir blade, citron græs, koriander og andet lækkert, men min mand synes jeg skulle slappe af så han henter en pakistansk/indisk pizza til os...
vi skulle ha haft hjemmelavet thai,Rød karry med kafir blade, citron græs, koriander og andet lækkert, men min mand synes jeg skulle slappe af så han henter en pakistansk/indisk pizza til os...
mhh det var lækkert
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128