Selv vælge dato???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.093 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

Anonym trådstarter

Kan man selv være med til at vælge dato, hvis man skal have planlagt kejsersnit???

Og hvordan plejer det at være i forhold til ens termin - altså hvor lang tid før???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Anonym skriver:

Kan man selv være med til at vælge dato, hvis man skal have planlagt kejsersnit???

Og hvordan plejer det at være i forhold til ens termin - altså hvor lang tid før???

Da jeg snakkede med min JM om kejsersnit, fik ejg at vide at de på Holbæk sygehus kun laver PKS én gang om ugen, og det var hver Tirsdag!!Griner...

Og hun sagde 14 dage før termin!

Stine og Lisa.

Anmeld

18. februar 2011

Mette 28

Jeg skal have pks her til April, og jeg ved at på fyn i hvert fald der er kommet et nyt system med at de trækker lod om det er en 38+2-3 eller 39+2-3 stykker da man er ved at finde ud af hvad der er bedst for barnet. Men det kommer helt an på hvor mange de har der skal have for de må kun ligge et vist antal ind om ugen da der skal være plads til de akutte, så nej man kan ikke bestemme selv... 

Anmeld

18. februar 2011

maria_wlt

Anonym skriver:

Det plejer at være 38+0 medmindre den dato er en helligdag.. 

38+0 var 23 dec for mig, så det blev rykket til 29 Dec, som så blev udskudt til 30 Dec  

Anmeld

18. februar 2011

maria_wlt

Mette 27 skriver:

Jeg skal have pks her til April, og jeg ved at på fyn i hvert fald der er kommet et nyt system med at de trækker lod om det er en 38+2-3 eller 39+2-3 stykker da man er ved at finde ud af hvad der er bedst for barnet. Men det kommer helt an på hvor mange de har der skal have for de må kun ligge et vist antal ind om ugen da der skal være plads til de akutte, så nej man kan ikke bestemme selv... 

De trækker kun lod hvis man vil være med i det (Ihvertfald det jeg fik budet om)

Anmeld

18. februar 2011

Sille10

Anonym skriver:

Jeg skal have planlagt kejsersnit på Herlev sygehus. De gør det kun 1 uge før termin - altså 39+0, så der har jeg fået en tid.

Gad ellers godt at det havde været lidt tidligere pga. bækkenløsning, men det var fordi det var det bedste for barnet - fik jeg at vide.

Anmeld

18. februar 2011

Mette 28

Det sagde hende lægen også da jeg var afsted til samtale i januar, men hun vist ikke helt om man kom til at gøre det med alle, så derfor skulle jeg gå ud fra det.. Men der er selvfølgelig dem der bare har brug for det tidligt og de er ikke med i noget af det, den gruppe rammer jeg muligvis da jeg stort set ikke kan gå mere pga. svær bækkenløsning og en åndsvag diskus, så hun mente jeg nok ikke selv skulle med i den lodtrækning, med mindre jeg gerne ville..

Anmeld

22. februar 2011

wiebking

Ja jeg fik mere eller mindre selv lov til at vælge..  mandag eller torsdag... så jeg valgte mandag ca 14 dage før... altså uge 38+3 bliver det så... det er i Nykøbing F

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.