Zafir....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.091 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

vingummibamse

Du skrev om et natur produkt mod kønsvoter engang... hva hed det...?

og hvor kan jeg købe det...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

vingummibamse

opper den lige i tilfælde af at nogle af jer andre ved det... ?

Anmeld

18. februar 2011

Nemesis

Thuja D6 skulle virke og det kan købes i Matas. ved ikke om det var det Zafir har snakket om. Sisse

Anmeld

18. februar 2011

<3

Kønsvorter kommer af den samme virus som giver livmoderhalskræft så jeg ville nok vælge at tage den igennem gynækologen og med en evt. vaccine også så du (hvis det er dig) ikke udvikler livmoderhalskræft senere.

God bedring!

Anmeld

21. februar 2011

Mor til prinsessen :-)

Kirle skriver:

Kønsvorter kommer af den samme virus som giver livmoderhalskræft så jeg ville nok vælge at tage den igennem gynækologen og med en evt. vaccine også så du (hvis det er dig) ikke udvikler livmoderhalskræft senere.

God bedring!

Det har jeg godt nok aldrig hørt  Har bare hørt det er en virus som bliver i kroppen som man ikke som sådan slipper af med. De kan brændes hvis det er.
Har aldrig hørt sammenligningen med kræft.

Anmeld

21. februar 2011

Noneother

Mor til prinsessen :-) skriver:

Det har jeg godt nok aldrig hørt  Har bare hørt det er en virus som bliver i kroppen som man ikke som sådan slipper af med. De kan brændes hvis det er.

Den hpv (mener jeg nok den hedder) virus som gi´r kønsvorter er den samme som kan gi´livmoderhalskræft. Den er god nok.

Anmeld

21. februar 2011

Christine

Der findes flere kønsvortevira, så det behøver ikke være den samme som kan give livmoderhalskræft. Og den der kan give kræften giver ikke nødvendigvis vorter. Det læste jeg på en side vedr. vaccinen tror jeg. Men kan med min babyhjerne overhovedet ikke huske hvad den hed..

Anmeld

21. februar 2011

<3

http://www.stophpv.dk/hvad-beskytter-hpv-vaccination-mod

Her er et link til sundhedsstyrelsen om det

Anmeld

21. februar 2011

<3

Noneother skriver:

Den hpv (mener jeg nok den hedder) virus som gi´r kønsvorter er den samme som kan gi´livmoderhalskræft. Den er god nok.

Anmeld

21. februar 2011

Zafir

ladydan1 skriver:

Thuja D6 skulle virke og det kan købes i Matas. ved ikke om det var det Zafir har snakket om. Sisse

Præcis.
Det bekæmper også virus'en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.