Byen og tøj ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

973 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

Anonym trådstarter

heej D'Damer

Jeg skal i byen i aften, altså sådan noget stille og roligt noget sammen med kæresten og 3 mere - så sidder jeg her og tænker lidt på hva tøj jeg skal tage på - tager i det på der falder jer ind? - feks. har tænkt på en top der fremhæver mavsen, da jeg jo er mega stolt over den - men ville folk så tænke "hvad fanden laver hun her, når hun er gravid" ? - eller ska jeg tag en kjole på der skjuler mavsen det mere ? - hvad ville i gøre ?

På forhånd tak fordi du læste det

Hilsen kvinden uge 26

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

sarahb

jeg vil være ærlig at sige at jeg slet ikke vil befinde mig i byen som gravid. Det er bare min grænse. Men at andre gør det det er jo op til dem, men jo jeg ville nok være HELT ærlig at sige jeg nok godt kunne være en af dem der kiggede lidt skævt hvis jeg så en gravid i byen.
Men jeg synes absolut at du skal tage på hvad du har det godt i og ikke andet. Det er så vigtigt at hvile i sig selv i det man har på og det skal du også i aften

Anmeld

18. februar 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

heej D'Damer

Jeg skal i byen i aften, altså sådan noget stille og roligt noget sammen med kæresten og 3 mere - så sidder jeg her og tænker lidt på hva tøj jeg skal tage på - tager i det på der falder jer ind? - feks. har tænkt på en top der fremhæver mavsen, da jeg jo er mega stolt over den - men ville folk så tænke "hvad fanden laver hun her, når hun er gravid" ? - eller ska jeg tag en kjole på der skjuler mavsen det mere ? - hvad ville i gøre ?

På forhånd tak fordi du læste det

Hilsen kvinden uge 26

Tag på hvad du vil .. Jeg ville ikke tage i byen som gravid , men detv er jo helt op til dig selv .. god tur

Anmeld

18. februar 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

jeg vil være ærlig at sige at jeg slet ikke vil befinde mig i byen som gravid. Det er bare min grænse. Men at andre gør det det er jo op til dem, men jo jeg ville nok være HELT ærlig at sige jeg nok godt kunne være en af dem der kiggede lidt skævt hvis jeg så en gravid i byen.
Men jeg synes absolut at du skal tage på hvad du har det godt i og ikke andet. Det er så vigtigt at hvile i sig selv i det man har på og det skal du også i aften

1000 tak for svar - kan godt se din holdning til det, og er heller ikke selv stor fan af at man gør det, men synes der er lidt forskel på om man tager på diskotet/store gade for at danse rundt osv end at man tager sin kæreste i hånden og går ud for at hygge på et lille sted med dansk musik og sådan.. (lige et side spring) ..

men tak for dit svar

Anmeld

18. februar 2011

serinasmor

jeg ville helt klart fremhæve maven du er jo skide stolt af den ikke

og så hører jeg forøvrigt til dem der mener man ikke behøver leve sit liv fra sin sofa bare fordi man er gravid

og til folk der synes det er underligt at gå i byen som gravid så er der jo forskel på om man går i byen som single og IKKE gravid eller om man tager ind og hygger lidt med kæreste og venner et par timer

så længe det foregår på vand, cola eller andet ufarligt

serinasmor

Anmeld

18. februar 2011

CiSo

Fremhæv da maven! Og så skidt da med hvad andre tænker!

God tur!

Anmeld

18. februar 2011

jakobsen196

Hej...

Vil lige sige at "i byen" kan du dække over mange ting..Ville nok heller ikke selv rende på disko dasko til den lyse morgen....men et cafebesøg er da hyggeligt, og kan da ikke se at det ville skade :-)

Og der ville jeg lade folk tænke hvad de ville...og så bare tage en top på der ville fremhæve mavsi....

Håber du får en god aften...

Anmeld

18. februar 2011

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

jeg ville helt klart fremhæve maven du er jo skide stolt af den ikke

og så hører jeg forøvrigt til dem der mener man ikke behøver leve sit liv fra sin sofa bare fordi man er gravid

og til folk der synes det er underligt at gå i byen som gravid så er der jo forskel på om man går i byen som single og IKKE gravid eller om man tager ind og hygger lidt med kæreste og venner et par timer

så længe det foregår på vand, cola eller andet ufarligt

serinasmor

1000 tak for dit kommentar ..

Har i min  vildeste fantasi på ingen måde tænkt mig at nyde alkohol på nogen måde ! - men derimod som du ellers skriver, hygge og nyde lidt anderleds omgivelser end dem man har hjemme i lejligheden (hvis man kan sige det sådan) beskytter selvf mit leven væsen i mavsen ..

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

Anonym skriver:

1000 tak for svar - kan godt se din holdning til det, og er heller ikke selv stor fan af at man gør det, men synes der er lidt forskel på om man tager på diskotet/store gade for at danse rundt osv end at man tager sin kæreste i hånden og går ud for at hygge på et lille sted med dansk musik og sådan.. (lige et side spring) ..

men tak for dit svar

det var slet ikke for at være negativ omkring det overhoved..
Og jo når du skriver det sådan at det er et lille sted med hygge og ikke stort disko dasko så er der jo også en væsentligt forskel.

Og til den anden: jeg lever absolut ikke mit liv på sofaen, men jeg tager på cafe, i bio ud og spise osv. i min verden er diskotek bare ikke en del af mit liv mere gravid eller ej...

Anmeld

18. februar 2011

Anonym trådstarter

jakobsen196 skriver:

Hej...

Vil lige sige at "i byen" kan du dække over mange ting..Ville nok heller ikke selv rende på disko dasko til den lyse morgen....men et cafebesøg er da hyggeligt, og kan da ikke se at det ville skade :-)

Og der ville jeg lade folk tænke hvad de ville...og så bare tage en top på der ville fremhæve mavsi....

Håber du får en god aften...

kan godt se din holdning til det, og er heller ikke selv stor fan af at man gør det, men synes der er lidt forskel på om man tager på diskotet/store gade for at danse rundt osv end at man tager sin kæreste i hånden og går ud for at hygge på et lille sted med dansk musik og sådan.. (lige et side spring) ..

Tak for dit kommentar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.