En masse tøj til salg bla Diesel, snob,vila,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
29. september 2011

BABYSOFIE

najasmor skriver:

hvad str er diesel nederdelen ?

det er størrelse 29 svarer til en medium

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

Taniakb

BABYSOFIE skriver:

20 kr + porto den er ikke gennemsigtig mener jeg, jo måske hvis du har noget mørkt inde under så kan man godt se det mørke

Hvad er str. ?

Anmeld

1. oktober 2011

BABYSOFIE

Taniakb skriver:

Hvad er str. ?

det er en medium

Anmeld

1. oktober 2011

Taniakb

BABYSOFIE skriver:

det er en medium

Bor du i nærheden af en motorvejs afkørsel ? eller hvad bliver portoen ?

Anmeld

1. oktober 2011

BABYSOFIE

Taniakb skriver:

jeg bor ca 7 km fra motor vej ved odense. jeg vejer lige og ser hvad porto er.

Anmeld

1. oktober 2011

BABYSOFIE

Taniakb skriver:

den koster 21 kr at sende med b.post, og der står str S 38-40 i den, mente bare det var en m,

Anmeld

1. oktober 2011

Taniakb

BABYSOFIE skriver:

den koster 21 kr at sende med b.post, og der står str S 38-40 i den, mente bare det var en m,

Hmm, er lidt nervøs for at jeg ikke kan passe den.. Eller nervøs for hvordan den sidder nærmere.

Anmeld

1. oktober 2011

BABYSOFIE

Taniakb skriver:

Hmm, er lidt nervøs for at jeg ikke kan passe den.. Eller nervøs for hvordan den sidder nærmere.

ja det kan godt være svært med størrelse, men jeg syntes den sidder rigtig godt, jeg kan bare ikke passe den jeg har fået for stor mave som hænger ud

Anmeld

1. oktober 2011

Taniakb

BABYSOFIE skriver:

ja det kan godt være svært med størrelse, men jeg syntes den sidder rigtig godt, jeg kan bare ikke passe den jeg har fået for stor mave som hænger ud

Synes den er super fed, men har erfaring med sådan en hvor hver gang man løfter armene så ryger den op :/ ..

Prøvede lige at tjekke om der var billeder af din krop, så jeg kunne 'måle' .. men må lige ud og se efter med mit eget tøj og størrelserne i det..

Anmeld

1. oktober 2011

BABYSOFIE

Taniakb skriver:

Synes den er super fed, men har erfaring med sådan en hvor hver gang man løfter armene så ryger den op :/ ..

Prøvede lige at tjekke om der var billeder af din krop, så jeg kunne 'måle' .. men må lige ud og se efter med mit eget tøj og størrelserne i det..

ja jeg har ikke lige nogle billeder af mig liggende med jeg er ca en medium i overdel og 75 b den gang jeg kunne passe den. men man skal nok ikke have for stor mave til den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.