Baby drømmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.800 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

Lolli

Min datter på 8 uger ligger lige nu og knalder brikker på min mave. Jeg kan se at hun drømmer - hun siger forskellige lyde, øjenlågende flimre og hun lave små bevægelser med kroppen. Virkelig kært.

Men hvad mon sådan nogle små babyer drømmer???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

VIPpigen

Haha... Jeg har tænkt det samme. Lilje kan nogen gange stikke i et skrig uden lige, og jeg har lidt svært ved at forstille mig dem have mareridt. De kender endnu ikke til bussebøh-manden under sengen, eller troldene på loftet... Det værste jeg for dem kan forestille mig de drømmer er vel maden løber væk..... Ej, jeg ved det ikke, det er bare min forestilling

Anmeld

18. februar 2011

Lolli

VIPpigen skriver:

Haha... Jeg har tænkt det samme. Lilje kan nogen gange stikke i et skrig uden lige, og jeg har lidt svært ved at forstille mig dem have mareridt. De kender endnu ikke til bussebøh-manden under sengen, eller troldene på loftet... Det værste jeg for dem kan forestille mig de drømmer er vel maden løber væk..... Ej, jeg ved det ikke, det er bare min forestilling

Haha....!

Anmeld

18. februar 2011

Kruse90

VIPpigen skriver:

hahhha den var det første jeg tænkte.
At der pludselig ikke var mere mad

Ihh hvor er det altså kært

Hav en god dag

Anmeld

18. februar 2011

fif

Min pige er 11 uger, og hun kan godt sparke med arme og ben , men har stadig lukket øjne! Det går jo så udover hendes og min søvn ... Drømmer hun så også der eller ??

Anmeld

18. februar 2011

Lolli

fif skriver:

Min pige er 11 uger, og hun kan godt sparke med arme og ben , men har stadig lukket øjne! Det går jo så udover hendes og min søvn ... Drømmer hun så også der eller ??

Det kunne jeg da godt forestille mig.

Min pige kan godt finde at gøre ligedan, men så plejer hun at vågne lige efter og så har hun skidt eller er sulten.

Anmeld

18. februar 2011

fif

Lolli skriver:

Det kunne jeg da godt forestille mig.

Min pige kan godt finde at gøre ligedan, men så plejer hun at vågne lige efter og så har hun skidt eller er sulten.

Ja, nogle gange tager jeg hende osse op for at se om hun er sulten, men så falder hun bare til ro måske uden at spise noget!! Det ser og lyder bare så vildt når hun gør det ...

Anmeld

18. februar 2011

Lolli

fif skriver:

Ja, nogle gange tager jeg hende osse op for at se om hun er sulten, men så falder hun bare til ro måske uden at spise noget!! Det ser og lyder bare så vildt når hun gør det ...

Så er det nok drømmeri. Hvis hun falder til ro når du tager hende op er der jo rigtig rart og trygt.  

Anmeld

18. februar 2011

fif

Lolli skriver:

Så er det nok drømmeri. Hvis hun falder til ro når du tager hende op er der jo rigtig rart og trygt.  

Ja, ved det godt, men kan jo ikk sidde med hende og sove hehe

Anmeld

18. februar 2011

Lolli

fif skriver:

Ja, ved det godt, men kan jo ikk sidde med hende og sove hehe

Næh, men hun ville sikkert nyde det.  Sidder på 2. time med min datter sovende på maven - skal snart tisse.  

Mon ikke din datter er igang med sådan et tigerspring?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.