I mandags afleverede jeg en urinprøve ved min læge og tænk sig jeg var 7,5 uge henne
I min mands og min situation burde det slet ikke kunne lade sig gøre, da vi fik vores søn på 7 mdr. gennem microinseminering på fertilitetsklinik. Glæden og overraskelsen ikke mindst var stor!!!
Desværre begynder jeg at pletbløde allerede tirsdag eftermiddag, og pletblødningen fortsætter onsdag og torsdag. Torsdag går jeg til læge og han kan se at min livmoderhals er fint lukket, men der er en lille blødning. Jeg får besked på at opføre mig som jeg plejer, for er det et godt "produkt" skal det nok blive osv. Jeg bliver noget lettet, da jeg også sidst havde en blodansamling, der ikke var noget.
Her i nat vågner jeg så og har ondt i maven. Det brænder nærmest hele vejen tværs over og jeg har lidt kramper. Pletblødningen har tiltaget en del og der er også en del slim. Her til morgen bløder jeg som ved min normale menstruation, men stadig lidt mere slimet.
Hvad skal jeg gøre??? Skal jeg kontakte lægen igen? Skal jeg vente og se tiden an, og først kontakte lægen efter weekenden?`
Er meget i vildrede........
Anmeld