CmarianN skriver:
Ja det er måske ikke lige så dramatisk som det lyder....
Min forlovede og jeg har være i gang med PB i snart et år.
Vi fandt for halvanden måned siden ud af at jeg har en forstoppet æggestok og heller ikke har ægløsning hver måned. Derfor er jeg startet i hormonbehandling.
Det har været svært for mig, at holde PB skjult for mine forældre, men har altid haft et ønske om en dag bare at kunne komme med den fantastiske nyhed, at jeg er gravid! Så derfor skulle de ikke vide noget.
Men men men...... Da mine forældre var her i går (gjorde flere fakta), at jeg fik et enormt behov for, at fortælle dem vores hemmelighed.
Og ja - jeg begyndte og VRÆLE som pisket - det var absolut ikke min plan!
Og min far misforstod nok lidt, for han prøvede og forklare hvordan vi skulle holde os positive - jeg er positiv nu vi er kommet i behandling (men grundet den pøl af vand omkring mig, fik han nok indtrykket af at det var "ked-af-det-tåre"
).
Tror bare det har været sådan en LETTELSE for mig, at fortælle det - og jeg vil sige, jeg har ikke fortrudt det!
Men ej hvor jeg synes det var irriterende jeg skulle tude sådan 
Men nu er det ude og F*** det! Så bliver folk bare glade NÅR det lykkedes for os! 
Det var det og God weekend der ude! 
Næsten det samme skete for mig, jeg fik et tudeflip overfor familien, men jeg var blevet gravid og havde virkelig svært ved at holde det hemmeligt.
Jeg blev lidt ked af at de allerede fik det af vide, men også meget lettet over at nu vidste de det.
Jeg var til familie fødselsdag og skulle smøre boller sammen med min dejlige moster, i næsten 20 minutter snakkede hun om hvor mærkeligt det ville blive når hendes mor (min mormor) engang skulle være oldemor, så ville hun godt nok føle sig gammel (35 år)
Til sidst kunne jeg ikke mere "Jamen det må du så bare se at vænne dig til"
Der gik 5 sec. inden det gik op for hende hvad jeg havde sagt. "Ej, er det rigtigt" Og så stortuede jeg over for det meste af familien.
Jeg ville gerne have holdt det hemmeligt noget længere og helst til min oldemors fødselsdag den 10. April, fordi jeg er den første til at give hende et tip-oldebarn, synes det kunne være en dejlig fødselsdags gave.
Jeg sender lidt baby støv og
for at det snart er jeres tur til at få en lille spire.