Uge 37 :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Nanastep

oerbaek skriver:

Dejligt at se en mave der er lige så stor og rund som min

Men hvor sidder den flot på dig

Kan se vi har termin samme dag jeg glæder mig helt vildt til den lille bebsebasse kommer ud, syns alting er ved at være lidt mere besværligt nu...

Ej hvor skægt
ja det er faktisk meget besværligt nu syntes jeg! puha hehe.

glæder mig bare til lille manden kommer ud

hiihi . Tillykke med din egen (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

oerbaek

Nanastep skriver:

Ej hvor skægt
ja det er faktisk meget besværligt nu syntes jeg! puha hehe.

glæder mig bare til lille manden kommer ud

hiihi . Tillykke med din egen (:

ja jeg glæder mig også til lillemanden kommer ud, vi skal nemlig også have en dreng

Og jeg kan jo se vi er fra samme by også hvor skal du føde henne???

Anmeld

18. februar 2011

Nanastep

oerbaek skriver:

ja jeg glæder mig også til lillemanden kommer ud, vi skal nemlig også have en dreng

Og jeg kan jo se vi er fra samme by også hvor skal du føde henne???

det er jo endnu mere skægt hahah ,
tiden er også meget lang når man er total klar til lille manden, jeg går flere gange om dagen rundt på hans værelse og kigger, og ligger hans tøj sammen flere gange om dagen hahah - jeg skal føde på holbæk sygehus, hvad med dig ?

Anmeld

18. februar 2011

oerbaek

Nanastep skriver:

det er jo endnu mere skægt hahah ,
tiden er også meget lang når man er total klar til lille manden, jeg går flere gange om dagen rundt på hans værelse og kigger, og ligger hans tøj sammen flere gange om dagen hahah - jeg skal føde på holbæk sygehus, hvad med dig ?

uha jeg har slet ikke værelse klar endnu... vi har lige nogle værelser der skal laves om inden han kan få sit eget værelse

Men ja det er så hyggeligt med alt babytøjet, jeg har lige fået vasket det sidste så det er klar og lagt i skabet  

Jeg skal også på holbæk sygehus

Anmeld

18. februar 2011

Nanastep

oerbaek skriver:

uha jeg har slet ikke værelse klar endnu... vi har lige nogle værelser der skal laves om inden han kan få sit eget værelse

Men ja det er så hyggeligt med alt babytøjet, jeg har lige fået vasket det sidste så det er klar og lagt i skabet  

Jeg skal også på holbæk sygehus

så har du noget at glæde dig til, det er bare total hyggeligt at gå rundt herhjemme i nattøj også bare ordne børne værelse hihi, jeg ELSKER det!!  uha ja tøjet er også færdigt her, og er i sin kommode,under pudsle bordet .

de er rigtig søde inde på holbæk, var indlagt i uge 31 med veer i 4dage! der er bare ikke meget service til manden desværre!!

Anmeld

18. februar 2011

oerbaek

Nanastep skriver:

så har du noget at glæde dig til, det er bare total hyggeligt at gå rundt herhjemme i nattøj også bare ordne børne værelse hihi, jeg ELSKER det!!  uha ja tøjet er også færdigt her, og er i sin kommode,under pudsle bordet .

de er rigtig søde inde på holbæk, var indlagt i uge 31 med veer i 4dage! der er bare ikke meget service til manden desværre!!

jeg er faktisk lidt ked af at skulle på holbæk, har fået mange dårlige historier derfra og jeg  har selv født 2 gange i slagelse som har været fantastisk, men nu har de jo desværre lukke slagelse fødeafdeling også...

Men ja jeg glæder mig til at hygge nusse med børneværelset når den tid engang kommer, der skal lige lægges nye gulve, tapeseres og males i 2 værelser før det skal indrettes

Anmeld

18. februar 2011

Nanastep

oerbaek skriver:

jeg er faktisk lidt ked af at skulle på holbæk, har fået mange dårlige historier derfra og jeg  har selv født 2 gange i slagelse som har været fantastisk, men nu har de jo desværre lukke slagelse fødeafdeling også...

Men ja jeg glæder mig til at hygge nusse med børneværelset når den tid engang kommer, der skal lige lægges nye gulve, tapeseres og males i 2 værelser før det skal indrettes

kan jeg ikke svare på, jeg har ikke rigtig hørt noget, men en ting er sikkert jeg gider ikke køre hele sjælland rundt for at føde, så jeg tager det tætteste -

ja der går lige noget tid før du kommer igang med det, hehe

Anmeld

18. februar 2011

oerbaek

Nanastep skriver:

kan jeg ikke svare på, jeg har ikke rigtig hørt noget, men en ting er sikkert jeg gider ikke køre hele sjælland rundt for at føde, så jeg tager det tætteste -

ja der går lige noget tid før du kommer igang med det, hehe

nej jeg gider heller ikke alt for langt når jeg skal føde, så derfor blev det holbæk

Men man skal jo også bare se bort fra alt det man hører og så selv danne sig indtrygget af dem derinde... scanningerne har jo også været på holbæk og JM er jo alle sammen søde derinde så monikke det bare skal opleves uden man tænker over hvilke dårlige oplevelser andre har haft

Anmeld

18. februar 2011

Nanastep

oerbaek skriver:

nej jeg gider heller ikke alt for langt når jeg skal føde, så derfor blev det holbæk

Men man skal jo også bare se bort fra alt det man hører og så selv danne sig indtrygget af dem derinde... scanningerne har jo også været på holbæk og JM er jo alle sammen søde derinde så monikke det bare skal opleves uden man tænker over hvilke dårlige oplevelser andre har haft

jo det tror jeg bestemt!

jeg glæder mig ihvertfald hihi

Anmeld

18. februar 2011

Henriette1973

Sikke en smuk mave 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.