Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: ja så kan jeg da svømme i dem.. Har kun en str. 37 øv bøv... ville da gerne se dem Majbritt
ja så kan jeg da svømme i dem.. Har kun en str. 37 øv bøv... ville da gerne se dem
Majbritt
mth1987 skriver: Ja så er de nok lidt store
Ja så er de nok lidt store
Smiler ja det er de nok... pøj pøj med salget
twinboys skriver: Smiler ja det er de nok... pøj pøj med salget
mth1987 skriver: Tak skal du ha. Du må meget gerne forhøre dig om der nogen der mangler et par sko de står som nye dog kan man se på sålen under skoen at de har været brugt men det alt
Tak skal du ha. Du må meget gerne forhøre dig om der nogen der mangler et par sko de står som nye dog kan man se på sålen under skoen at de har været brugt men det alt
kan du ikke smide et billede ind
twinboys skriver: kan du ikke smide et billede ind
mth1987 skriver: Nej desværre. Har det på min iPhone og aple laver ikk samarbejde med adope flash player så kan ikk ligge billeder ind har fra mobilen.Men giv mig en mail så kan jeg sende
Nej desværre. Har det på min iPhone og aple laver ikk samarbejde med adope flash player så kan ikk ligge billeder ind har fra mobilen.Men giv mig en mail så kan jeg sende
Jeg skal lige finde en fod i den store str. først...
twinboys skriver: Jeg skal lige finde en fod i den store str. først...
mth1987 skriver: Ja ja bare dril mine store fødder det bare i orden
Ja ja bare dril mine store fødder det bare i orden
smiler jeg misunder dem... hilsen en lille plade chokolade str. 37 men så ville jeg også gerne være ca. 20cm højere
twinboys skriver: smiler jeg misunder dem... hilsen en lille plade chokolade str. 37 men så ville jeg også gerne være ca. 20cm højere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128