Tak for tip. Her bliver det nu ok rent med avis papir... Men jeg gør den nu også sjældent rent. :$
Men apropos brændeovne, så tror jeg snart, jeg går over og øver overfald på min nabo. Der ligger et sommerhus og når folk er i sommerhus, går de tilsyneladende ikke så højt op i, hvorvidt de fyrer korrekt, så siden kl. 11, hvor ukendt person ankom til huset, har vi været ved at omkomme af ond røgforgiftning, fordi det selvfølgelig blæser lige ned i vores have. Dette har ydermere betydet, at lille-aben ikke kunne sove på terassen og derfor blev kørt i garagen, som hun ikke kunne falde i søvn i, så jeg er træt og olm lige nu og ser mig derfor foranlediget til at bruge ord som ydermere og foranlediget ;)
Men ØV! >( For det er hver gang, der kommer gæster i huset, så jeg må næsten gå ud fra, at det er ejeren af hint sommerhus, der er årsag til det våde brænde og så nytter det jo ikke at overfalde sagesløse gæster... Burde tage en snak med hende i stedet for at sidde her og ose som en indebrændt trold...
Kh Birgitte
Anmeld