Til Jer med brændeovn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.240 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. september 2008

Rasmine

Har I nogensinde bandet over hvor svært det er at gøre glasset rent?

Så køb noget der hedder glasrens, fra EP produkter.
(Ved ikke hvor det kan købes, men fandt noget i kælderen)
Det sprayes på, skal sidde i 5 min., og VUPTI er ruden ren, når man tørrer det af.

Fanme nice.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2008

Mikkelmusen

kan man ikke bare bruge asken til at gøre den ren med? plejer man ikke det?

Anmeld

30. september 2008

Rasmine

Jo, men jeg synes elv det er noget grat, og ikke særligt effektivt.
Vores glas i brændeovnen, ser spritnyt ud nu.
;)

Anmeld

30. september 2008

Mikkelmusen

lækkert. Det vil jeg da anbefale folk så

Anmeld

30. september 2008

Marco2

Super tak skal du ha'. Har opgivet den der med det våde avispapir og asken. Man er jo beskidt all over, og ruderne ikke særligt rene. Så jeg vil da få fat i sådan et vidundermiddel, så vi atter kan se ilden bag "duggede ruder"... AG

Anmeld

30. september 2008

birgittemarie

Tak for tip. Her bliver det nu ok rent med avis papir... Men jeg gør den nu også sjældent rent. :$

Men apropos brændeovne, så tror jeg snart, jeg går over og øver overfald på min nabo. Der ligger et sommerhus og når folk er i sommerhus, går de tilsyneladende ikke så højt op i, hvorvidt de fyrer korrekt, så siden kl. 11, hvor ukendt person ankom til huset, har vi været ved at omkomme af ond røgforgiftning, fordi det selvfølgelig blæser lige ned i vores have. Dette har ydermere betydet, at lille-aben ikke kunne sove på terassen og derfor blev kørt i garagen, som hun ikke kunne falde i søvn i, så jeg er træt og olm lige nu og ser mig derfor foranlediget til at bruge ord som ydermere og foranlediget ;)

Men ØV! >( For det er hver gang, der kommer gæster i huset, så jeg må næsten gå ud fra, at det er ejeren af hint sommerhus, der er årsag til det våde brænde og så nytter det jo ikke at overfalde sagesløse gæster... Burde tage en snak med hende i stedet for at sidde her og ose som en indebrændt trold...

Kh Birgitte

Anmeld

30. september 2008

Hyner

Dejligt med et nyt tip... Men jeg bruger "ovn og grillrens" det virker også kanons...

Anmeld

28. oktober 2014

amlarsen111

Jeg har en morsø brændeovn der er utrolig let at vedligeholde. Jeg henter egentlig altid råd hos dem 

http://denmark.morsoe.com/rengoering

- de skriver bl.a. hvordan man kan forhindre sod på glasset 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.