Skal jeg være urolig.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

VIPpigen

Eller bare overlykkelig??

Lilje har nu 3 nætter i streg sovet 7-9 timer. Og jeg mener I STREG......

Hun er 15 uger, og spiser - som regel - i sine vågne timer mellem 6 og 9 gange. Hun plejer at sove længe om morgenen, så det er ikke altid hun skal have en formiddagslur, men ellers bliver hun puttet senest 12.30 til middagslur som er på mellem 2 og 5 timer.

De sidste par dage har hendes middagslur dog været skod pga vejret så hun tirsdag og onsdag måtte sove middagslur indenfor. Torsdag sov hun først 14.40...

Men skal jeg bare vente og se om det fortsætter, og har jeg i det hele taget grund til bekymring over hun sover så meget om natten??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

VIPpigen

Opper lige en gang..... Har jeg bare et luksusproblem, og en engel

Anmeld

18. februar 2011

henh01

Nyd det så længe det varer, det kan hurtig vende igen.

min søn på 3 mdr begyndte også at sove så mange timer i streg, men nu er han ret urolig (blev vac. i onsdags og det startede der), nu sover han fra kl. 21-2 og fra 2-senest 6. Før sov han fra kl. 20-mellem kl. 4 og 6 og igen til kl. 8.

Anmeld

18. februar 2011

VIPpigen

henh01 skriver:

Nyd det så længe det varer, det kan hurtig vende igen.

min søn på 3 mdr begyndte også at sove så mange timer i streg, men nu er han ret urolig (blev vac. i onsdags og det startede der), nu sover han fra kl. 21-2 og fra 2-senest 6. Før sov han fra kl. 20-mellem kl. 4 og 6 og igen til kl. 8.

Tak, så vil jeg bare nyde det istedet for at fare op af sengen bare for at se hun sover sødt...

Anmeld

18. februar 2011

Lilac

VIPpigen skriver:

Hun er 15 uger, og spiser - som regel - i sine vågne timer mellem 6 og 9 gange. Hun plejer at sove længe om morgenen, så det er ikke altid hun skal have en formiddagslur, men ellers bliver hun puttet senest 12.30 til middagslur som er på mellem 2 og 5 timer.

De sidste par dage har hendes middagslur dog været skod pga vejret så hun tirsdag og onsdag måtte sove middagslur indenfor. Torsdag sov hun først 14.40...

Men skal jeg bare vente og se om det fortsætter, og har jeg i det hele taget grund til bekymring over hun sover så meget om natten??

Jeg tror du bare skal nyde det så længe det varer! Det kan sagtens vende igen, og så længe hun spiser godt når hun er vågen skal du ikke bekymre dig... I mon gamle mødregruppe var der en dreng der nærmest fra fødslen af sov 9 timer i streg om natten, og det varede nok ved til han var en 4-5 mdr., hvis han begyndte at blive mere sulten og ville ammes oftere... Så NYD det 

Anmeld

18. februar 2011

kamillapetersen91

Damin datter var 2 måneder sov hun fra kl. 20 til 8 næste dag og gøre det stadig og hun er snart 5 måneder

Anmeld

18. februar 2011

VIPpigen

Kanon, så er det bare en luksusdatter jeg har mig lige for tiden. Vil hvertfald nyde det så længe det varer, og lade op til det nok skal vende igen.... Hehe

Anmeld

18. februar 2011

Tulle28

VIPpigen skriver:

Nej nej nej ingen bekymring - bare NYYYYYYD det!!

Tulle, som ikke har sovet en hel nat i snart 11 mdr. og efterhånden har verdens dybeste sorte rande under øjnene (og så sidder der nok nogen derude og tænker hmmmpf, KUN 11  mdr....)

Anmeld

18. februar 2011

VIPpigen

Tulle28 skriver:

Nej nej nej ingen bekymring - bare NYYYYYYD det!!

Tulle, som ikke har sovet en hel nat i snart 11 mdr. og efterhånden har verdens dybeste sorte rande under øjnene (og så sidder der nok nogen derude og tænker hmmmpf, KUN 11  mdr....)

Åhhhh.....  Håber for dig du snart kan sove en hel nat

Og jeg lader vær med at bekymre mig, og nyder det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.