gaaaaab..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

MaliksMor

hej tøser.

årh, vi er inde i en rigtig skod periode. malik har lavede heelt om på vores rutine. han plejer normalt at vågne kl. 09-10 også kommer han i seng kl 22-23 om aften (pga. hans fars arbejdes tider) nu vågner han nogle gange klokken 11-12 også falder han i søvn kl 21, og vågner igen klokken 01:00 og er bare super frisk.. igår aftes sov han ikke før kl 04:00

Malik er 9, bliver 10 måneder her d. 24. Han har næsten lige fået to tænder(som måske også kan være grunden) Vi skal flytte d. 1 maj, og har cirka fem måneder tilbage af min barsel.. Min kæreste har solgt sin cafe, så han får familie-venlige arbejdes tider.

Når, men mit spørgsmål er, jeg vil rigtig gerne ha' en ordenlig rutine med Malik, så han også kan blive DP klar. Så han cirka kommer i seng kl 20:00... og vågner kl 7-8-9 om morgenen..

Andre der har oplevede af baby, ikke gider sove om natten?
- hvad gjorde i for at få en "normal" rutine? skal jeg stille og roligt vænne ham til det.. eller skal jeg bare vække ham kl 9(fx) også ha' en laaaang nedren dag med ham, og håbe at vi kan få lavede om på vores rutine på den måde?

PIIIIIGER, kom med nogle gode råd

Knus en meget træt moooar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Pige2009

Det kan også være at han egentlig bare ændrer vaner, for det er ikke ualmindeligt i den alder Jeg tror desværre ikke rigtigt, der er så meget at gøre ved det...

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

Jeg vænnede lige så stille Isaac til at sove tidligere, kl. 19 . Tog en halt time af gangen og så efter en uge eller 2 så kom han iseng kl. 19 ..

Anmeld

18. februar 2011

Majbriteriksen

CamillaRH skriver:

hej tøser.

årh, vi er inde i en rigtig skod periode. malik har lavede heelt om på vores rutine. han plejer normalt at vågne kl. 09-10 også kommer han i seng kl 22-23 om aften (pga. hans fars arbejdes tider) nu vågner han nogle gange klokken 11-12 også falder han i søvn kl 21, og vågner igen klokken 01:00 og er bare super frisk.. igår aftes sov han ikke før kl 04:00

Malik er 9, bliver 10 måneder her d. 24. Han har næsten lige fået to tænder(som måske også kan være grunden) Vi skal flytte d. 1 maj, og har cirka fem måneder tilbage af min barsel.. Min kæreste har solgt sin cafe, så han får familie-venlige arbejdes tider.

Når, men mit spørgsmål er, jeg vil rigtig gerne ha' en ordenlig rutine med Malik, så han også kan blive DP klar. Så han cirka kommer i seng kl 20:00... og vågner kl 7-8-9 om morgenen..

Andre der har oplevede af baby, ikke gider sove om natten?
- hvad gjorde i for at få en "normal" rutine? skal jeg stille og roligt vænne ham til det.. eller skal jeg bare vække ham kl 9(fx) også ha' en laaaang nedren dag med ham, og håbe at vi kan få lavede om på vores rutine på den måde?

PIIIIIGER, kom med nogle gode råd

Knus en meget træt moooar

Uhhh Jeg vil også gerne have mine børn til at sove fra kl. 20-9, men det er vist umuligt.  Mine unger er 1½ og næsten 4, og vi har siden vi fik den store ikke fået lov til at sove til længere end 630, og så har vi sovet længe. I flere år sov han til 430-5. Vi har fået så mange råd omkring hans søvn, intet har hjælpet. Den lille af sønnerne er heller ikke vildt god til at sove længe, men dog bedre end storebror.

Anmeld

18. februar 2011

MaliksMor

Baagøe skriver:

Det kan også være at han egentlig bare ændrer vaner, for det er ikke ualmindeligt i den alder Jeg tror desværre ikke rigtigt, der er så meget at gøre ved det...

når okay..

så må jeg vel bare sove middagslur med ham

Anmeld

18. februar 2011

MaliksMor

Majbriteriksen skriver:

Uhhh Jeg vil også gerne have mine børn til at sove fra kl. 20-9, men det er vist umuligt.  Mine unger er 1½ og næsten 4, og vi har siden vi fik den store ikke fået lov til at sove til længere end 630, og så har vi sovet længe. I flere år sov han til 430-5. Vi har fået så mange råd omkring hans søvn, intet har hjælpet. Den lille af sønnerne er heller ikke vildt god til at sove længe, men dog bedre end storebror.

Jeg vil rigtig gerne ha' at Malik ikke sover længe..

når han vågner klokken 10-11-12, så mister vi jo rigtig meget af dagen, plus det holder jo ikke når han starter i dp.

Anmeld

18. februar 2011

MaliksMor

sarahb skriver:

Jeg vænnede lige så stille Isaac til at sove tidligere, kl. 19 . Tog en halt time af gangen og så efter en uge eller 2 så kom han iseng kl. 19 ..

Hvor gammel var han, da du gjorde det søde?

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

CamillaRH skriver:

Hvor gammel var han, da du gjorde det søde?

omkring 4-5 måneder.. Men Jonas er allerede vænnet til at sove 19.30 nu og han er 2,5 måned.. Synes det er super vigtigt mig og min mand har aftenen alene...

Anmeld

21. februar 2011

Pige2009

CamillaRH skriver:

når okay..

så må jeg vel bare sove middagslur med ham

Håber det går bedre...?

Anmeld

22. februar 2011

MaliksMor

Baagøe skriver:

Håber det går bedre...?

Vi har haft en fantastisk nat, Malik sov fra kl 22 til 09

.. også har jeg prøvede på at lægge mig til at sove sammen med ham, og det hjælper en hel del på det. istedet for at gå iseng kl 3, også vågner han klokken 4, så er man bare smadret..

Tak for beskeden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.