hej tøser.
årh, vi er inde i en rigtig skod periode. malik har lavede heelt om på vores rutine. han plejer normalt at vågne kl. 09-10 også kommer han i seng kl 22-23 om aften (pga. hans fars arbejdes tider) nu vågner han nogle gange klokken 11-12 også falder han i søvn kl 21, og vågner igen klokken 01:00 og er bare super frisk.. igår aftes sov han ikke før kl 04:00

Malik er 9, bliver 10 måneder her d. 24. Han har næsten lige fået to tænder(som måske også kan være grunden) Vi skal flytte d. 1 maj, og har cirka fem måneder tilbage af min barsel.. Min kæreste har solgt sin cafe, så han får familie-venlige arbejdes tider.
Når, men mit spørgsmål er, jeg vil rigtig gerne ha' en ordenlig rutine med Malik, så han også kan blive DP klar. Så han cirka kommer i seng kl 20:00... og vågner kl 7-8-9 om morgenen..
Andre der har oplevede af baby, ikke gider sove om natten?
- hvad gjorde i for at få en "normal" rutine? skal jeg stille og roligt vænne ham til det.. eller skal jeg bare vække ham kl 9(fx) også ha' en laaaang nedren dag med ham, og håbe at vi kan få lavede om på vores rutine på den måde?
PIIIIIGER, kom med nogle gode råd

Knus en meget træt moooar

Anmeld