Købes bobles (krokodille) tumledyr :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17. februar 2011

Malene84

mortilj skriver:

kan vi få afvide hvor det lagersalg skal finde sted?? Og en dato og et tidspunkt..

Jeg elsker de dyr og min dreng elsker at lege med dem..

4. marts kl. 15-18

Bobles790228

bObles er en serie multifunktionelle børnemøbler, der ikke kun har taget den internationale designverden med storm, men også gjort børns motoriske udvikling til en leg.
I bObles’ sortiment finder du en samling dyr med hver deres form
og utallige funktioner, f.eks. en elefant, som både kan rides, gynges og kravles på samt bruges som skammel eller bord.

INFO OM VIP LAGERSALGET/strong>
Du kan spare 40-60% på udgåede modeller, 2. sortering og let brugte modeller.

Adresse: Strandlodsvej 42, 2300 københavn S. Nærmeste metrostation er Lergravsparken.

Husk kontanter, da der ikke kan betales med Dankort.

Bemærk: Der er kun plads til et begrænset antal kunder ved lagersalget. Pladserne afsættes efter først-til-mølle-princippet. Vær venlig kun at tilmelde dig hvis du ved, at du kan komme.

VI ÅBNER OP FOR TILMELDINGEN FREDAG D. 25/2 KL. 10. DEN DAG VIL DER VÆRE ET LINK HER NEDENFOR, SOM DU SKAL KLIKKE PÅ, FOR AT TILMELDE DIG.

For at give flest muligt adgang til lagersalget, kan der kun tilmeldes 1 person pr. medlemskab.

Hvis du er blandt de heldige, der får en plads, bedes du vise dit medlemskort ved indgangen. Du kan blive bedt om at skulle fremvise anden legitimation. Har du endnu ikke modtaget dit medlemskort, kan du fremvise kvitteringen for køb af medlemskabet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

An&Jo

øv at det er i KBH, men det kunne jeg vel sige mig selv.. :/ Så må vi jo købe dem til fuld pris..

Anmeld

17. februar 2011

132319

Malene84 skriver:

4. marts kl. 15-18

Bobles790228

bObles er en serie multifunktionelle børnemøbler, der ikke kun har taget den internationale designverden med storm, men også gjort børns motoriske udvikling til en leg.
I bObles’ sortiment finder du en samling dyr med hver deres form
og utallige funktioner, f.eks. en elefant, som både kan rides, gynges og kravles på samt bruges som skammel eller bord.

INFO OM VIP LAGERSALGET/strong>
Du kan spare 40-60% på udgåede modeller, 2. sortering og let brugte modeller.

Adresse: Strandlodsvej 42, 2300 københavn S. Nærmeste metrostation er Lergravsparken.

Husk kontanter, da der ikke kan betales med Dankort.

Bemærk: Der er kun plads til et begrænset antal kunder ved lagersalget. Pladserne afsættes efter først-til-mølle-princippet. Vær venlig kun at tilmelde dig hvis du ved, at du kan komme.

VI ÅBNER OP FOR TILMELDINGEN FREDAG D. 25/2 KL. 10. DEN DAG VIL DER VÆRE ET LINK HER NEDENFOR, SOM DU SKAL KLIKKE PÅ, FOR AT TILMELDE DIG.

For at give flest muligt adgang til lagersalget, kan der kun tilmeldes 1 person pr. medlemskab.

Hvis du er blandt de heldige, der får en plads, bedes du vise dit medlemskort ved indgangen. Du kan blive bedt om at skulle fremvise anden legitimation. Har du endnu ikke modtaget dit medlemskort, kan du fremvise kvitteringen for køb af medlemskabet.

Uff, det er vist meget heldigt at jeg ikke rigtig har råd i marts 

Anmeld

17. februar 2011

Sildefisk

Malene84: Tusind tak

Hvis der er nogen der ser min tråd og ligger inde med bobles dyr også selv om de er brugte så skriv endelig en pb

Anmeld

17. februar 2011

132319

mortilj skriver:

øv at det er i KBH, men det kunne jeg vel sige mig selv.. :/ Så må vi jo købe dem til fuld pris..

Hvis du bor i nærheden af Århus, er de en del billigere i LIC. Elefanten kan man fx. spare 130 kr på 

Anmeld

17. februar 2011

An&Jo

MHK skriver:

Hvis du bor i nærheden af Århus, er de en del billigere i LIC. Elefanten kan man fx. spare 130 kr på 

Jeg bor helt oppe på den anden side af Aalborg så der er desværre ret langt til Aarhus..

Anmeld

17. februar 2011

ulleby

KittyGirl skriver:

HADER sjælland... alt sker bare derovre! ØV!

Kan kun give dig ret!!!

Der sker aldrig noget af sådan noget i nordjylland...

Anmeld

17. februar 2011

Rosa

Hvem kan jeg bestikke til at købe og sende et par til mig? 

Anmeld

17. februar 2011

Sildefisk

Rosa skriver:

Hvem kan jeg bestikke til at købe og sende et par til mig? 

Hvis manden min er hjemme og jeg kan komme derind (og ikke er heldig at købe nogle brugt) vil jeg gerne melde mig

Kan give dig svar tirsdag om jeg kan

Anmeld

17. februar 2011

Rosa

myr81 skriver:

Hvis manden min er hjemme og jeg kan komme derind (og ikke er heldig at købe nogle brugt) vil jeg gerne melde mig

Kan give dig svar tirsdag om jeg kan

Yay - meget gerne! Tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.