post danmark, hot eller not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: oplevelser med post danmark:

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

894 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

Lone Jakobsen

efter samtale med anden bruger herinde.... er jeg blevet lidt nysgerrig:

hvor mange herinde har mon haft dårlige oplevelser med post danmark?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Manakauapo

Mig. Men det ved du jo..

Anmeld

17. februar 2011

Lone Jakobsen

Valkyrien skriver:

Mig. Men det ved du jo..

ja men nu blev jeg lidt nysgerrig

Anmeld

17. februar 2011

JulieE

Jeg har også haft nogle rigtig uheldigt oplevelser med Post DK. En pakke (sendt som brev) jeg havde sendt (handel på TS) forsvandt. Den var anmeldt hos modtager, men da hun vil hente den på posthuset er den væk  Flere gange har jeg oplevet at få en apkke seddel smidt i postkassen, selvom jeg var hjemme... pakkeposten gad da ikke gå op til 2.alfort tjekke m der var nogen hjemme

Tilgengæld har jeg også masser af rigtig god eoplevelser... Mit lokale postbud kender mig har har flere gange stoppet mig da jeg kom hjem, han var flere opgange efter vores og givet mig mine pakker... Altid med et smil og e glad bemærkning Og det samme gælder pigerne i postbutikken... altid god service!!!

Anmeld

17. februar 2011

Lone Jakobsen

JulieE skriver:

Jeg har også haft nogle rigtig uheldigt oplevelser med Post DK. En pakke (sendt som brev) jeg havde sendt (handel på TS) forsvandt. Den var anmeldt hos modtager, men da hun vil hente den på posthuset er den væk  Flere gange har jeg oplevet at få en apkke seddel smidt i postkassen, selvom jeg var hjemme... pakkeposten gad da ikke gå op til 2.alfort tjekke m der var nogen hjemme

Tilgengæld har jeg også masser af rigtig god eoplevelser... Mit lokale postbud kender mig har har flere gange stoppet mig da jeg kom hjem, han var flere opgange efter vores og givet mig mine pakker... Altid med et smil og e glad bemærkning Og det samme gælder pigerne i postbutikken... altid god service!!!

jeg er også meget tilfreds med mit lokale posthus. de er utroligt søde til at hjælpe mig med den billigste løsning, og har aldrig haft problemer der.

men mit postbud er til gengæld en gammel sur mand, som bøjer mit post, og smider posten ind af min dør selv om jeg åbner den for at modtage det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.