Når der er noget man virkelig ønsker meget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

Miss P

Det er ikke let, når man slet ikke ved hvordan man skal forholde sig..

Specielt når man ikke kan fortælle om ens ønsker og tanker til venner og familie.

Hvordan har i andre det med dette, er det kun mig der har denne følelse?

Det værste er, når man gang efter gang, får smidt standard sætningen lige i ansigten.. " Nå det er da vist også ved at være jeres tur... HVORNÅR SKER DER NOGET".

Det sårer hver eneste gang.. Specielt når ens vennepar og familiemedlemmer har babyer i maven, eller lige fået deres dejlige kønne børn.

De skulle bare vide, at vi aktivt har forsøgt i et halvt år.

Her går man så.. Havde min sidste mensdag den 11 januar.. & den er ikke kommet endnu. Plejer nu at komme regelmæssigt.

Ikke underligt, at vi kvinder går og bliver lidt forvirrede engang imellem.

Håber på at få lidt svar, for hvor føler man sig lidt ensom nogle gange. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Troldemommi

nu er det ikke for at såre dig, men hvorfor kan du ikke fortælle hvad du føler og ønsker? hvis du ikke siger noget ved folk det jo ikke

Det er da ikke for at være uhøflige folk spørger til jer og jeres situation, den tror jeg vi alle har hørt :-) at det tager lidt tid for dig at blive gravid er virkelig ikke unormalt et halvt år er da ikke så slemt, men ok jeg ved godt tiden kan føles lang :-)

Jeg håber i snart får jeres ønske opfyldt

Monica

Anmeld

17. februar 2011

Sujan

Jeg kender det... Er ude for det hele tiden.. Høre det faktisk hver gang jeg er sammen med nogen..

Vi har prøvet i snart 2 år:-(

Anmeld

17. februar 2011

Putomanen

Det kender jeg også alt for godt. Vi har forsøgt i ca. 1½ år, og vi får tit spørgsmålet om, hvornår vi skal have børn. Og hver gang sidder vi og siger: Neeeej, det har vi ikke lyst til lige nu, og nu vil vi fokusere på arbejdet osv osv. Og indeni skriger man bare efter en lille bebs

Det kan være rigtig hårdt, og der er fordele og ulemper både ved at fortælle det og ved ikke at fortælle det.

Anmeld

17. februar 2011

aarhusmor

første regel i livet er at være ligeglad med hvad andre tænker og siger. Jeg har forsøgt siden 1990 og har kun fået et barn. Fordi jeg taber fostre hele tiden (SA og MAere) mener alle at jeg skal opgive tanken. Vær nu glad for ham I har og i den dur.

Men hvis jeg havde lyttet til alle dem, så havde jeg ikke været mor i dag. Så jeg giver ikke op før jeg ikke har nogen æg tilbage.

Og sådan er det. Der er kun en der kan vælge at leve dit liv og det er dig. Næste gang så fortæl dem hvad de skal gøre i deres liv efter din mening. SÅ forstår de måske

held og lykke

Anmeld

17. februar 2011

Bshizzle

Kender godt følelsen ja..

.. Vi har osse prøvet at blive gravid siden i sommers og nu hvor planen var at holde 3 mdrs pause ( for det ikke skulle gå ind i min søn's fødselsdag &nbsp.. så var jeg sørme blevet gravid!

Men lige siden sommeren har det været rigtig svært.

Min Bror fik en søn og mine forældre og min Bror blev ved med at prikke lidt til os.

Venner spurgte osse om det ikke snart var på tide min søn fik en lille bror/søster.

- Men mit svar var altid.. Jo det er det vel.. nu må vi se.

Bare hårdt når man har gået og ventet og ventet på en positiv test.

Men op med humøret.. .. Det sker når du mindst venter det!

Anmeld

18. februar 2011

Miss P

Dejligt at høre at det ikke bare er mig..

Ja jeg kunne nok fortælle dem at det virkelig er det vi vil, og at vi prøver... Men hva nu hvis... Ja hvem sir vi kan.. Så det ville også bare såre endnu mere.

Så hellere.. Skal i ikke snart, I stedet for, sker der ikke snart noget..

Man får lyst til at bande og svogle

Anmeld

18. februar 2011

britze

Miss Misho skriver:

Dejligt at høre at det ikke bare er mig..

Ja jeg kunne nok fortælle dem at det virkelig er det vi vil, og at vi prøver... Men hva nu hvis... Ja hvem sir vi kan.. Så det ville også bare såre endnu mere.

Så hellere.. Skal i ikke snart, I stedet for, sker der ikke snart noget..

Man får lyst til at bande og svogle

er helt enig med dig.. synes også at det er skide svært og skide irriterende at komme med søforklaringer hele tiden.. det er jo ikke ligefrem fordi at det er super nemt at holde det inde, overvejer nogle gange om man bare skal åbne for det hele og sige det som det er, men vil jo gerne have lov til at have hemmeligheden lidt for sig selv, når det en dag sker, og så fortælle det som man nu synes det passer, i stedet for at alle allerede har gættet det.

men øv hvor er det bare irriterende og frustrerende at få de spørgsmål...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.